czwartek, grudnia 29, 2016

ZAFUL, śliczna zimowa bluzeczka i cieplutki szal :)

Hej :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać rzeczy, jakie zamówiłam w sklepie internetowym ZAFUL - KLIK, i które całkiem niedawno do mnie dotarły.
Zapraszam na post :)





 Strona sklepu ZAFUL - KLIK
Sweterek - KLIK
Szal - KLIK

W sklepie Zaful mamy ogromny wybór odzieży, torebek, szali, czapek, butów itd. na pewno jest w czym wybierać :)
Przyznam szczerze, że jest duży kłopot jeśli chcemy zdecydować się na jedną, dwie lub trzy rzeczy, a tak wiele nam się innych również podoba :)
Koniec końców zdecydowałam się na rzeczy typowo zimowe, które teraz mi się przydadzą.
Mój wybór padł na śliczną bluzeczkę z wiewióreczką, jest słodka i urocza, od razu wpadła mi w oko :)
Bluzeczka nie jest gruba, całość jest koloru beżowego, rękaw jest wąski 3/4, ściągacz po całości rękawa. Ogólnie jakość bluzeczki oceniam bardzo dobrze. Rozmiar jest uniwersalny, powiem szczerze, myślałam że będzie większa, ale na mnie jest w sam raz, na szczupłe dziewczyny będzie luźna.
Ja jestem z niej bardzo zadowolona, bardzo mi się podoba zarówno fason jak i nadruk cudnej wiewióreczki :)

Drugą rzeczą jaką zamówiłam, jest szal.
Jest duży, mięciutki, w moich ulubionych kolorach.
Od dawna marzył mi się taki duży, ciepły szal - marzenia się spełniają ;)
Uroku dodają mu mięciusie pomponiki :)
Wzór jest w dużą kratę czarno, szaro, fioletowo, białą - ale również dostępny jest w innych wariantach kolorystycznych, zajrzyjcie na stronę sklepu tutaj - KLIK.  

Wcześniej miałam obawy przed zamawianiem ubrań ze sklepów internetowych, jednak okazuje się, że bezpodstawnie :) Przesyłka przychodzi bardzo szybko/14dni z Chin.
Jeśli macie obawy jak ja, zapewniam, że nie musicie się obawiać, wszystko jest ok i zgodne z opisem na stronie sklepu.
 Zamówiłam jeszcze buciki, również zimowe, jeszcze do mnie nie dotarły, jak tylko będą u mnie, pokażę je Wam.

Mam nadzieję, że rzeczy, które wybrałam Wam się spodobają, bo ja jestem nimi zachwycona :)


Strona sklepu ZAFUL - KLIK
Sweterek - KLIK
Szal - KLIK

Dajcie znać, jak Wam się podobają rzeczy, które wybrałam :)
Może zainteresowało Was coś szczególnie w sklepie Zaful?
Pozdrawiam :)
 

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny sweterek wybrałaś :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :* i bardzo się cieszę, że Ci się sweterek podoba, jest uroczy :)

      Usuń
  2. Sweterki i szaliki bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają bardzo ładne rzeczy i faktycznie ciężko się zdecydować :) Szalik mi przypadł do gustu, chociaż pozbyłabym się tych pomponów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger