sobota, grudnia 31, 2016

SŁOWIANKA, świąteczno-noworoczny upominek :) Życzenia noworoczne.

Hej :)

Witajcie kochani, nadrabiam powoli zaległości z grudnia. Pobyt w szpitalu i operacja, odsunęły mnie na trzy tygodnie z życia blogowego. Powoli dochodzę do siebie, dlatego sukcesywnie będą pojawiały się posty z zaległościami grudniowymi. Zobaczycie kilka przesyłek, które dotarły do mnie jeszcze przed świętami.
Dzisiaj pokażę Wam jedną z takich miłych, przyjemnych przesyłek - niespodzianek, którą otrzymałam do firmy
Słowianka - KLIK. :)



 Firma Słowianka, bardzo mile mnie zaskoczyła tuż przed świętami, wysyłając przemiły upominek, w którym znalazł się ten oto przepiękny, czarny kalendarz, długopis, dwie słodkie krówki (które z ogromną przyjemnością zjadła moja córcia ) i lakier hybrydowy z najnowszej kolekcji o numerze 075 :)
Kalendarz jak najbardziej mi się przyda, zacznę w końcu zapisywać co, gdzie i kiedy mam do załatwienia, bo niestety czasem zdarza mi się o czymś ważnym zapomnieć.
Natomiast o samym lakierze i jaki to kolorek, poczytacie w innym poście, więc go wyczekujcie ;)

Nowy Rok coś czuję będzie obfitował w same nowości i zmiany, one już powolutku się zaczynają, jedną z nich która nastąpiła u mnie, jest zmiana koloru włosów.
Zdradzę Wam tylko, że znowu powróciłam do henny Khadi, czy będzie to zmiana na dłużej zobaczymy, czas pokaże ;)

Kochani, życzę Wam samych wspaniałości w nadchodzącym Nowym Roku 2017, oby był dużo lepszy niż ten miniony. Dziękuję wszystkim czytelnikom mojego bloga za odwiedziny, za to, że byliście ze mną przez cały rok i zapraszam Was serdecznie na kolejny rok z nowymi, jeszcze lepszymi i ciekawszymi postami :)


Pozdrawiam :)



6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny upominek ;)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i dużo sił na Nowy Rok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo miłe z ich strony :) Dorotka, wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kalendarz. Mi też by się takowy przydał :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak i jest to bardzo przydatna rzecz :) Dziękuję i wzajemnie :*

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger