wtorek, kwietnia 25, 2017

Okulary, moje modele na sezon wiosna-lato. Zaful i Sammydress.

Hej!
Pogoda jakoś nie może do końca się zdecydować, być już wiosną, czy jeszcze zimą ;)
Tak, czy tak nie wiem jak jest u Was z noszeniem okularów przeciwsłonecznych, ale u mnie jest to niezbędnik zawsze, gdy wychodzę z domu podczas słonecznej pogody.
Nawet zimą okulary noszę w torebce. Dzisiaj pokażę Wam moją maleńką kolekcję, dwoje pochodzi ze sklepu Zaful i jedne ze sklepu Sammydress.
Zapraszam na post :)





Te okularki już widzieliście u mnie na blogu, również w wiosennej stylizacji. Są to okulary, które bardzo dobrze się nosi, dobrze chronią przed oślepiającym słońcem. Ja jestem z nich bardzo zadowolona, idealnie leżą na nosie, nigdzie nie uciskają, nie zjeżdżają, nie są za duże/za szerokie. Jeśli Wam się podobają, to zachęcam do zakupu, ja nie żałuję wyboru, są super :)




To jest jeden z najmodniejszych i najbardziej na czasie modeli okularów, które są bardzo twarzowe, podobają się większości i do tego pięknie wyglądają. Ja wybrałam sobie wersję golden, czyli cały, metalowy szkielet jest w kolorze złotym, natomiast szkła są lustrzane, złoto-różowe. Wewnątrz szkiełka są ciemne, granatowe. Okulary są śliczne, mnie się bardzo podobają, równie dobrze przylegają i pasują.



Ostatnie okularki wybrałam dlatego, że są inne, bardzo lubię kiedy coś jest oryginalne, nie oczywiste - lubię inność :) I to właśnie znalazłam w tych okularach. Są zrobione jakby na odwrót. Uchwyty umieszczone są u dołu, jakbyśmy miały okulary do góry nogami. Tutaj wybrałam wersję silver. Jest jeszcze dostępna wersja gold, więc jeśli macie ochotę na nie w wersji złotej, to również takie są dostępne. Mnie one od razu zauroczyły, gdy je tylko zobaczyłam :)

Na dzień dzisiejszy są to modele, które podczas tej wiosny i lata będę nosić. Zobaczycie je jeszcze nie raz w moich stylizacjach i postach z ubraniami.
Dajcie znać, czy któreś szczególnie Wam się podobają :)

Pozdrawiam :)
 

13 komentarzy:

  1. Też noszę okulary w słoneczne dni nawet zimą, jakoś nie wyobrażam sobie nie mieć ich w torebce:)
    Te są bardzo ładne, szczególnie drugie i trzecie mi się spodobały (klik: 7.14 i 8.01;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak samo jak ja :) Bardzo dziękuję za poklikanie :*

      Usuń
  2. Te złote bardzo ładne:D Też chyba je sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Świetne! Każde mi się podobają! Świetny wybór i gust ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe te z 7,14, brązowy model super ;) Też skusiłam się na okulary ale dopiero są w drodze. Mam drobną buzię i mi mało co pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa jaki model zamówiłaś :)Będę wyczekiwać recenzji :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają okulary z Zaful, są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne:) Ja bez okularów przeciwsłonecznych w piękne, i słoneczne dni ani rusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolekcja, tylko na tym zaful to ja nie umiem kupować :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger