czwartek, kwietnia 13, 2017

ZAFUL- Button Up Dress Shirt,Casual Mini Dress.Moje propozycje.

Hej!

Temat sukienek nadal mnie nie opuszcza ;) Mam dzisiaj dla Was kilka fajnych propozycji koszulo sukienek/Button Up Dress-KLIK i takich, które możecie założyć na co dzień/Casual Mini Dress- KLIK.
Wszystkie moje propozycje, które dla Was przygotowałam, pochodzą z mojego ulubionego sklepu Zaful- KLIK.
Zapraszam na post i przegląd letnich, ślicznych sukienek :)




KLIK    /     KLIK

KLIK   /  KLIK

KLIK   /   KLIK

 KLIK
 
 

 KLIK / KLIK

 KLIK / KLIK


 KLIK / KLIK

 KLIK / KLIK

 KLIK / KLIK





 KLIK / KLIK

 KLIK / KLIK

 KLIK

Mimo, że pogoda jest na razie taka, jaka jest chcę Was troszkę nastroić letnio, wakacyjnie za sprawą tych ślicznych sukienek :)
W sklepie Zaful, jest oczywiście ich dużo więcej, ja wybrałam tylko kilka pozycji z oferty sklepu, aby pokazać Wam jakie piękne rzeczy tam mają. Jeśli chodzi o sukienki na co dzień/ casual mini dress , urzekły mnie tak modnymi ostatnio haftowanymi motywami :) Moimi ulubieńcami stały się również sukienki z odkrytymi ramionami typu hiszpanki, uważam, że są niesamowicie kobiece, zalotne i kokieteryjne :)
Niestety nic na to nie poradzę, że latem bardzo podobają mi się ubrania, które są kolorowe, jasne, pełne kwiatów, motyli, i ptaków.
Jak Wam się podobają sukienko-koszule/ button up shirt dress? Lubicie je nosić na co dzień? Moim zdaniem są bardzo wygodne i warto je mieć w swojej szafie :)

Dajcie znać, co Wam się szczególnie spodobało. Czy sukienki, propozycje które przygotowałam podobają się, wpadło Wam coś szczególnie w oko? 
Zapraszam do klikania w linki, za co z góry serdecznie dziękuję :)

Pozdrawiam :)

 


16 komentarzy:

  1. Hafty uwielbiam, świetna jest ta granatowa sukienka ze zdobieniami 40,99 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powoli zakochuję się w haftach, przekonałaś mnie do nich w swoich stylizacjach :)

      Usuń
  2. ta pierwsza, niebiesko-biała sukienka jest bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaful ma super rzeczy:) Klik: 10,99; 21,99; 40,99; 24,49; 20,49; 30,99; 35,99; 19,99 itd:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo mamuniu! Ta pierwsza i wersje " na ludowo " oraz etno są po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne rzeczy :-) Poklikane :'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje propozycje się podobają :) dziękuję za poklikanie :*

      Usuń
  6. Pierwszą sukienkę kupiła moja siostra na moje wesele i jest przepiękna.

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspi podbiorę niektóre rzeczy z listy:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, cieszę się, że te rzeczy, które wybrałam podobają się :) :*

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger