piątek, kwietnia 28, 2017

DNC KWAS HIALURONOWY - BIOIKA.

Hej!
Witajcie Kochani w ten bardzo deszczowy, zimny i ponury dzień. Koniec kwietnia, a u mnie pogoda jeszcze jesienno-zimowa :( Jak ja tęsknię za wiosną, prawdziwą ciepłą wiosną...
Dziś zajmiemy się kwasem hialuronowym do skóry delikatnej, rosyjskiej firmy DNC. Zapraszam na post.



Kwas hialuronowy do skóry delikatnej:
Wiąże i zatrzymuje poziom nawilżenia, w rezultacie skóra wygląda młodo. Stosując kwas hialuronowy przywracamy poziom kwasu hialuronowego, skóra staje się bardziej elastyczna.
Kwas hialuronowy- dzięki temu, że posiada właściwości łączenia włókien kolagenowych oraz wiązania cząsteczek wody, zapewnia nam jędrną, nawilżoną i odżywioną skórę. Dodatkowymi zaletami jest to, że może on również łagodzić stany zapalne. Z wiekiem jednak jego ilość w skórze maleje, co prowadzi do powstawania zmarszczek. Wykorzystuje się go do wypełniania zmarszczek, podnoszenia owalu twarzy, ujędrniania i rewitalizacji skóry, wygładzania zmarszczek na szyi i dekolcie. Tworzy też powłokę ochronną na naszej skórze, która zapobiega utracie wilgoci, przez co możemy dłużej cieszyć się jędrną, miękką i piękną skórą.
Sposób użycia: nanieść na czystą skórę lekko wmasowując. 
UWAGA : Nie stosować bezpośrednio przed wyjściem w niskich temperaturach.

 Kosmetyk przychodzi do nas w kartonowym opakowaniu, wewnątrz znajduje się wąski flakonik, zakończony pompką. Naciskając, dozujemy kropelkę wielkości łezki na palec i delikatnie rozsmarowujemy po uprzednio oczyszczonej skórze twarzy. Dwie takie kropelki spokojnie wystarczą na całą twarz. Możemy aplikować raz, dwa razy dziennie. Jednak jeśli chcemy stosować go codziennie, nie możemy tego robić dłużej niż 2-3 mce. Po tym czasie musimy zrobić chociaż tydzień przerwy w stosowaniu.
Jest to mój pierwszy kwas hialuronowy, który używałam. Żałuję, że dopiero teraz zaczęłam go stosować. Twarz jest zdecydowanie bardziej napięta i wygładzona, w dotyku super aksamitna. Już dla samego tego efektu warto go używać. Wiadomo, że z wiekiem nasza skóra szybciej traci wodę, kwas pomaga nam ją dłużej w skórze wiązać i zatrzymywać. 
W opakowaniu mamy 10ml kwasu, który jest bezbarwny i o bardzo delikatnym zapachu, praktycznie nie wyczuwalnym. Starczy spokojnie na miesiąc używania. Coś czuję, że kwas hialuronowy na długo zagości w mojej kosmetyczce i mojej codziennej pielęgnacji. Jakiś czas temu obawiałam się stosowania kwasu, ale teraz widzę, że całkiem niepotrzebne były moje obawy, dlatego spokojnie mogę Wam polecić stosowanie kwasu hialuronowego. Na dłużej będziemy mogły cieszyć się gładką i zdecydowanie młodszą, młodziej wyglądającą skórą twarzy, nasza twarz w efekcie będzie dużo młodsza.
Mój kwas pochodzi ze sklepu Bioika, polecam zajrzyjcie, jest tam masa naturalnych kosmetyków :)


http://bioika.pl/

Stosujecie kwasy? Zauważyłyście poprawę w wyglądzie skóry twarzy?
Pozdrawiam :)
 

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również skuszę się na wypróbowanie także kwasów z innych firm :)Ważne, że działa :)

      Usuń
  2. Fajny ma aplikator :) Ja nie mogę stosować kwasów, przesuszają mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy, wygląda jak miniaturowe perfumy :) szkoda, że Ci przesuszają skórę...

      Usuń
  3. Uwielbiam kwasy, hialuronowy szczególnie, działaniem jest porównywany do kolagenu - moja skóra je uwielbia! Tego nie znam, ale forma podania ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero je poznaję, ale już jestem nimi zauroczona :)Aplikator ma ciekawe rozwiązanie :)

      Usuń
  4. Nie miałam okazji testować, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, że ta pogoda to jakaś porażka.

    Lubię żele hialuronowe - tego jeszcze nie miałam. musiałabym poznać jego skład, bo wolę takie z możliwie prostym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, są to rosyjskie, naturalne kosmetyki, dlatego myślę, że dla Ciebie skład będzie dobry :)

      Usuń
  6. pogoda to jedna wielka porażka :( co do kwasów, nie stosuję, ale myslałam o nich.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo długo nad kwasami myślałam, ale warto spróbować :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę ten produkt, nie powiem - jest bardzo interesujący :) Ja chciałam kupić ampułkę z kwasem hialuronowym z mizona, ale się nadal powstrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się zdecydujesz, myślę że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  8. Pięknej majówki kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji używać :) Na pewno kiedyś przyjdzie ten pierwszy raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak :) u mnie też trochę to trwało, zanim się zdecydowałam :)

      Usuń
  10. Super produkt, ciekawe czy poprawiłby wydatność moich ust XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger