sobota, listopada 04, 2023

FLOWERTINT - Naturalne farby do włosów.

  

"Zamknij oczy, poczuj zapach kwiatów, pieszczotę wiatru na skórze, otaczającą Cię przyrodę. Nowa chwila dla Ciebie, aby ponownie połączyć się z energią natury. Delikatność i chromatyczna ekspresja dla nowego doświadczenia koloryzacji. Farbowanie włosów stanie się nową chwilą przyjemności."

 

 

Trwała farba do włosów FlowerTint - seria Czerwienie - 6.6 ciemny czerwony blond

Trwała farba do włosów FlowerTint na bazie naturalnych składników

Farba do koloryzacji włosów FlowerTint zapewni Ci trwały kolor, nada włosom blasku i doskonale pokryje siwe włosy.

FlowerTint to trwała farba do włosów inspirowana naturą, zawiera ponad 86% naturalnych składników.

Farba do włosów FlowerTint nie zawiera: amoniaku, rezorcyny, parafenylenodiaminy. 

Dzięki specjalnie zaprojektowanej butelce aplikacja farby do włosów jest wygodna i nie wymaga stosowania dodatkowych naczyń. Niekapiąca formuła farby do włosów sprawi, że bez problemu Sama poradzisz sobie z jej nałożeniem na włosach. Duża pojemność opakowania i wydajność farby do włosów sprawia, że pomalujesz nią nawet długie i gęste włosy. 

Główne składniki trwałej farby do włosów FlowerTitnt:

* ekstrakt z rumianku o działaniu zmiękczającym i łagodzącym
* ekstrakt z kocanki o właściwościach nawilżających i ochronnych
* olej z nasion bawełny o właściwościach antyoksydacyjnych i odżywczych
* ceramidy roślinne dla bardziej zwartej i mocniejszej struktury włosa

Naturalne farby do koloryzacji włosów FlowerTint zostały przebadane dermatologicznie na skórze wrażliwej, a wszystkie składniki są testowane na zawartość niklu. Farby są odpowiednie dla wegan. FlowerTint to farba do włosów bez amoniaku.

Co zawiera opakowanie  farby do włosów FlowerTint?

* Krem koloryzujący: 60ml
* Mleczko aktywujące: 60ml
* Kuracja po koloryzacji: 20ml
* Instrukcja z rękawiczkami

Włosy przed
 

Po nałożeniu farby

 
 Efekt końcowy po koloryzacji.
 
 Naturalna farba do włosów FlowerTint nr 6.6 ma ciekawy, czerwony odcień. Ten kolor wybrała sobie moja córka, ponieważ ja rozjaśniam swoje włosy na blond u fryzjerki i  obawiałam się nałożenia blondu, szczególnie teraz kiedy mam duże odrosty. Jak widzicie na zdjęciach, córka ma dosyć długie i gęste włosy. Wcześniej miała hennowane włosy i widać było już bardzo duży odrost. Nie chciała nakładać znowu henny, dlatego wybrała bardzo dobrą alternatywę, naturalną farbę bez amoniaku. Przyznam się, że obawiałam się różnicy w odcieniu, ponieważ odrost był bardzo duży i nie wiedziałam jak farba pokryje taką nierówność. Moje obawy były zupełnie bezpodstawne, bo jak widać na ostatnich zdjęciach z efektu końcowego, wszystko bardzo ładnie się wyrównało i kolor wyszedł jednolity. Na początku nie wiedziałam, czy dobrze zrobiłam zamawiając tylko jedno opakowanie tej farby, bo nie wzięłam pod uwagę tego, że córka ma gęste i długie włosy. Ale na szczęście farby wystarczyło idealnie na pokrycie całej długości. Ogromny plus dla firmy za trochę większe opakowanie, bo całość mieszanki wyjdzie aż 120ml. Jeśli ktoś ma krótkie włosy, to spokojnie starczy na dwa farbowania. Dla mnie bardzo ważne było to, że farba nie zawiera amoniaku, zapach podczas nakładania był bardzo przyjemny, nie duszący jak przy farbach z amoniakiem. Kolor jest bardzo ładny, nasycony. Na duży plus jest również łatwość aplikacji, wystarczy połączyć w butelce z aplikatorem mleczko z kremem, wymieszać aż się dobrze połączą i nakładać. Po spłukaniu farby nakładamy kurację po koloryzacji, aby domknąć łuski włosów. Osobiście jestem bardzo zadowolona z wyboru naturalnej farby  FlowerTint i mogę Wam szczerze ją polecić. Paleta kolorów jest bardzo duża i każda z Was znajdzie swój wymarzony, bądź ulubiony kolor. Naturalne farby do włosów, to najlepszy wybór, polecam.
 
 
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Beauty and Nails , Blogger