poniedziałek, września 14, 2015

Sexy Lady Beige - Buciki od DressLink :)

Hej, hej :)

Jakiś czas temu podjęłam współpracę ze sklepem bardzo już znanym w naszej polskiej blogosferze, mianowicie chodzi o sklep DressLink :)
W ramach współpracy wybrałam sobie metalowe formy do paznokci, o których już Wam wcześniej pisałam .
No i wybrałam buciki, które bardzo wpadły mi w oko, pokazywałam Wam je również w mojej chciej liście rzeczy, które z chęcią bym widziała w mojej szafie :)
Są to buciki - Sexy Lady Beige , które nie tylko na zdjęciach, ale również w rzeczywistości skradły moje serce :)


Buty Sexy Lady Beige - KLIK 
 

Powiem Wam tylko jedno - buciki prezentują się zjawiskowo :)
Absolutnie nie żałuję swojego wyboru, przyciągają wzrok, zachwycają i zwracają na siebie uwagę - sprawdzone :)
Jak wiecie otrzymałam je już jakiś czas temu, jednak upały nie sprzyjały temu, aby w nich chodzić .
Dopiero teraz jest odpowiedni czas na nie, przy niższych raczej jesiennych temperaturach .
Buciki są z miękkiego, skóropodobnego materiału w kolorze ja bym powiedziała kremu, z czarnymi lakierowymi wstawkami (noskami i lamówkami ).
Obcas natomiast jest brązowy ( w prążki ) .
Przyznam się szczerze, że bałam się zamówić buty - jednak wolę iść do sklepu, przymierzyć i wtedy kupić .
Zakupy w ciemno są troszkę ruletką ;)
Mimo moich obaw, rozmiar wybrałam dobry i wszystko było ok .
 Wystarczy dobrze zmierzyć i dobrać do tabeli rozmiarów, a na pewno nie będzie zwrotów i będziemy zadowolone z zakupów :)
Przesyłki są szybkie, zazwyczaj czeka się do miesiąca czasu - ja na swoją przesyłkę czekałam ok 2tyg. więc uważam, że i tak doszła bardzo szybko .
Moim zdaniem sklep DressLink  jest godny polecenia, ceny są bardzo przystępne :)

http://www.dresslink.com/topics/flash_buy/index.html?utm_source=blog&utm_medium=banner&utm_campaign=zofia367

Pozdrawiam :)


16 komentarzy:

  1. Całkiem fajne buciki. Ja szczerze mówiąc wolę jednak kupować obuwie stacjonarnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne :) Zawsze jest jakaś obawa, ale warto spróbować :)

      Usuń
  2. bardzo pomysłowy i ładny model :) kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tego nie wiem, ale buciki na prawdę robią wrażenie :)

      Usuń
  4. Oglądałam czasem te buciki u nich :) Oczywiście klik oddany - 7,76$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie Ci się podobały :) Warto się na nie skusić :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Buty zjawiskowe, podobają mi się :) Ja jednak w ciemno nie mogę butów kupować , stópka mała ale szeroka i ciężko trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe te buty, ale raczej nie w moim stylu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne i cudne jest to, że każdemu podoba się co innego - monotonność jest nudna :)

      Usuń
  7. Gratuluję współpracy :) Faktycznie, buty są niesamowite! :) Naprawdę wspaniały blog :3
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/2015/09/what-do-you-mean-tell-me-dresslink.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger