środa, września 16, 2015

BODETKO LASH - Podsumowanie 3 miesięcznego stosowania serum :)

Hej , hej :)

W czerwcu pisałam Wam już o efektach miesięcznego stosowania serum Bodetko Lash, a dziś aktualizacja po przeszło 3 miesiącach stosowania tego serum .
Dla przypomnienia pokażę Wam jak moje rzęsy wyglądały przed stosowaniem serum, jak wyglądały po pierwszym miesiącu i jak wyglądają po przeszło 3 miesiącach .



Moje rzęsy przed (z lewej) i po miesiącu (z prawej) bez tuszu :


Po miesiącu z tuszem do rzęs :
 
 
A tu po ponad 3 miesiącach bez tuszu :


Z tuszem :


Po wszelkie informacje na temat tego serum odsyłam Was na stronę producenta - TUTAJ
Jestem jak najbardziej zadowolona z efektów :)
Moim zdaniem rzęsy zdecydowanie zyskały na objętości i długości, a o to głównie mi chodziło :)
Zauważyłam teraz jeszcze wysyp małych rzęs, co mnie dodatkowo cieszy .
Podczas stosowania serum nie zauważyłam skutków ubocznych, nic mnie nie szczypało, powieki nie były zaczerwienione, oczy nie łzawiły .
Podczas całej kuracji, zdarzyło się może z pięć razy kiedy zapomniałam posmarować rzęs, starałam się być konsekwentna w tym i sądzę, że mi się udało .
Jeśli marzycie o gęstych, pięknych i długich rzęsach warto spróbować tego serum :)
Ja czuję się już uzależniona od tego typu produktów, na dzień dzisiejszy będę je stosować, ponieważ efekt bardzo mi się podoba .
Oczywiście tusz do rzęs też w jakiś sposób pomaga nam uzyskać piękne firaneczki, jednak z pomocą serum efekt jest dużo lepszy .
Polecam Bodetko Lash :)

https://www.bodetkolash.eu/

Stosujecie takie produkty, odżywki, serum do rzęs?
  Macie swoje sprawdzone ?
Widzicie u mnie efekty ?
Pozdrawiam Was serdecznie :)
 

6 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger