czwartek, września 10, 2015

VITA LIBERATA Trystal3 Bronzing Minerals Puder Mineralny - Zatrzymaj Lato Na Dłużej :)

Witajcie !

Któż z nas nie chce pięknie wyglądać cały rok :)
Marzymy o tym, aby opalenizna nie znikała, żeby była z nami przez cały czas od lata, do lata ....
Vita Liberata przychodzi nam z pomocą :)
Stworzyła puder mineralny, brązujący - natychmiastowy efekt opalonej, muśniętej słońcem skóry .

Trystal3 Bronzing Minerals
Puder Mineralny

Wyjątkowa Trystal3TM Technology sprawia, że sypki puder łączy natychmiastowy efekt brązujący z subtelną opalenizną.
Dzięki innowacyjnej formule jest to pierwszy samoopalający puder mineralny.
Nadaje efekt brązujący zaś dodanie DHA sprawia, że delikatna opalenizna utrzymuje się przez kilka dni.

Nie zawiera substancji oleistych oraz talku.
Pozostawia efekt gładkiej, świeżej skóry muśniętej słońcem.

Z natury jestem bladej, jasnej karnacji .
Od zawsze podziwiałam osoby o ciemnej karnacji, pięknie opalonych, których słońce szybko opalało .
Chcąc nie chcąc muszę się wspomagać wszelkimi produktami, czy to samoopalającymi, czy to brązującymi, żeby choć troszkę oszukać naturę ;)
Na rynku mamy mnóstwo tego typu produktów, które skutecznie pomagają nam utrzymywać przez cały rok opaleniznę .
Jednym z nich jest puder brązujący, na dodatek mineralny od Vita Liberata .
Produkt znajduje się w kartoniku, z dołączoną do opakowania ulotką z instrukcją nakładania pudru .
Cudownym rozwiązaniem jest również dołączenie do pudru odpowiedniego pędzla kabuki, który umożliwia nam precyzyjne i dokładne nałożenie tego pudru .
Produkt znajduje się w typowym dla pudrów zakręcanym słoiczku z dziurkami, przez które wysypujemy odpowiednią ilość potrzebną nam do aplikacji .
  Opakowanie jest bardzo ładne, eleganckie, z logo Vita Liberata .
Ja mam odcień dla jasnych cer Sunkissed 01 .
Jest jeszcze wersja Bronze 02 dla ciemnej karnacji .
Kiedy zobaczyłam puder, troszkę się przeraziłam jego ciemnym kolorem, jednak była to obawa bezpodstawna, ponieważ delikatnie i z wyczuciem go dozując, nie zrobimy sobie nim krzywdy :)
Puder jest niesamowicie miałki i aksamitny .
 Pędzelek dołączony do pudru jest bardzo delikatny, przyjemny dla skóry, omiatanie nim twarzy to sama przyjemność :)
Fantastycznie się nim rozprowadza puder, blenduje .
Ja nakładałam puder w ten sposób : maleńką ilość proszku wysypuję na denko, następnie maczam pędzelek, nadmiar strzepuję pukając o denko, następnie kolistymi ruchami omiatałam całą twarz, szyję i dekolt .
Jeśli zależy nam tylko na przyciemnieniu, efekcie opalonej skóry możemy go nałożyć na wcześniej nałożony krem, jak ja to zrobiłam na zdjęciu poniżej .
Na prawdę wierzcie mi, że do pokrycia całej twarzy wystarczy maleńka odrobinka tego pudru, nie przesadźmy z ilością .
Wtedy efekt będzie śliczny, bardzo naturalny - da nam świeżą, piękną opaleniznę, całkiem inną od typowych, drogeryjnych, marchewkowych samoopalaczy ;)
Dzięki temu, że używamy go w minimalnej ilości jest mega wydajny - cieszę się, że w ten sposób zostanie ze mną bardzo długo .
Uważam, że jest to świetny produkt wielozadaniowy, może służyć np. jako bronzer,puder, lub jako produkt do konturowania twarzy .
Jedynym delikatnym mankamentem jest dosyć wyczuwalny, metaliczny zapach .
Jednak nie utrzymuje się zbyt długo i dla tak pięknego efektu można go spokojnie znieść :)
Do kupienia w Sephora za 169zł / 9g .
 Filmik odnośnie tego, jak prawidłowo nakładać ten puder znajdziecie tutaj - KLIK

Na zdjęciu z lewej efekt nałożenia pudru na samą twarz (bez szyi ) , abyście mogli zobaczyć efekt brązujący .
Natomiast z prawej moja twarz bez pudru .
Myślę, że efekt jest bardzo widoczny gołym okiem :)


Jestem zachwycona, oczarowana tym produktem i szczerze Wam go polecam :)))
Jak dla mnie, osobie o bardzo jasnej karnacji, ten produkt  wspaniale pozwala cieszyć się pięknym, opalonym kolorkiem od lata do lata :)

https://www.facebook.com/VitaLiberata.poland?fref=ts

Co sądzicie o tego typu produktach ?
Pozdrawiam, miłego dnia :)
 

6 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger