sobota, września 05, 2015

NICOLE Cosmetics - perfumy 026 i 702 :)

Witajcie :)

Dzięki portalowi Trusted Cosmetics miałam możliwość wziąć udział w testowaniu perfum od Nicole Cosmetics .
Dzięki uprzejmości Nicole mogłam wybrać perfum nie tylko dla siebie, ale również dla męża, co nie ukrywam niezmiernie mnie ucieszyło :)
Dlatego dziś podzielę się z Wami opinią na temat tych dwóch produktów .

O NICOLE COSMETICS :
 Eurokotra jest międzynarodową firmą działającą od 1996 roku również w Polsce. 
Pod marką Nicole produkujemy unikatową linię perfum Nicole i wód toaletowych Nicole.
Szeroka gama damskich i męskich zapachów cieszy się dużym zainteresowaniem na rynkach Europejskich. 
Komponenty, z których tworzone są zapachy Nicole, to oryginalne francuskie esencje. 
Wszystkie nasze produkty przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty, w tym IFRA, międzynarodowy gwarant jakości. 
 Oferujemy duży wybór najbardziej znanych zapachów. 
Jest ich w ofercie ponad 140 w tym 2/3 damskich i 1/3 męskich. 
Zgodnie ze zmieniającymi się tendencjami i porami roku, regularnie wprowadzamy nowości.
Nasze zapachy są przyjazne dla środowiska, nie są syntetycznie farbowane na różowo czy niebiesko, kolory są naturalne.
 To odcienie żółci mniej lub bardziej nasycone.
Fantastyczna jakość i bardzo przystępna cena są naszymi niewątpliwymi atutami.

Perfumy, które dla siebie wybrałam to Nicole 026
* (odpowiednik: Giorgio Armani / Acqua Di Gio; grupa: kwiatowe) 
W skład którego wchodzą : piżmo, frezja, groch, hiacynt, drzewa egzotyczne, jaśmin.

Natomiast dla męża wybrałam  Nicole 702 
* (odpowiednik: Kenzo / Kenzo; grupa: świeże) 
W skład którego wchodzą : gałka muszkatołowa, szałwia, brzoskwinia, piżmo, jałowiec, cytrusy, irys, drzewo sandałowe, jaśmin, bergamotka, kminek, jodła, mahoń, konwalia, cedr, róża, wetiweria, goździk, ambra.

Flakoniki są ze szkła mrożonego z czarną nakrętką i napisami .
Na zakrętce znajduje się mała naklejka z numerem perfum .
Jedyne, co różni buteleczki damskie od męskich to dozownik, psikadełko - w damskich jest koloru złotego, natomiast w męskich srebrnego .
Buteleczki są małe, zgrabne, idealnie nadają się do torebki .
Pojemność jest bardzo zadowalająca, bo aż 30ml za cenę 24,99zł .
Natomiast jeśli chcemy, możemy sobie wybrać dowolną poj. od 9ml - 1000ml .
Do wyboru mamy również trzy grupy : kwiatowe, świeże i zmysłowe .
Nicole 026 należy do grupy kwiatowej .
Acqua Di Gio poznałam wiele lat temu (koleżanka ich używała )  i bardzo mi się podobały, dlatego mając taką możliwość pokusiłam się na to , aby odświeżyć to, co kiedyś mi się podobało i zobaczyć, czy nadal tak jest .
Ciekawość wzięła górę i zaryzykowałam .
Nie zawiodłam się, mimo upływu lat nic się nie zmieniło - jak mi się podobał ten zapach, tak nadal mnie urzeka :)
Jest ciepły, letni, wakacyjny, romantyczny ....
Bardzo, bardzo mi się podoba :)
Pewnie każda z nas zastanawia się jak jest z trwałością takich odpowiedników, czy długo wytrzymują na skórze, czy zaraz po psiknięciu jeszcze zanim wyjdziemy z domu już się ulotnią, już nie będzie po nich śladu ?
Ja jestem w stosunku do jakości perfum Nicole bardzo mile zaskoczona .
Zapach utrzymuje się kilka godzin, szczególnie na ubraniach .
Jeśli chodzi o nutę zapachową męską, wybrałam Kenzo (może dlatego, że mój briard tak ma na imię ;) ... )
Mimo, że wybór był raczej w ciemno obojgu nam się spodobał :)
Nicole 702 należy do grupy zapachów świeżych .
Moim zdaniem świetnie pasują dla grupy wiekowej ok. 30-40l , dla osób aktywnych, energicznych a zarazem spokojnych, romantycznych - czysta mieszanka ;)
Jest zapachem ciepłym, spokojnym, kojącym zmysły, powoduje uśmiech na twarzy z rozmarzenia - aż chce się ciągle być w ramionach naszego mężczyzny :)
Trwałość jest równie imponująca, koszula męża na drugi dzień pachnie na odległość :)
Oboje jesteśmy bardzo zadowoleni, zarówno z pasujących nam zapachów jak i super jakości za tak przystępną cenę :)
Czy warto kupować takie zamienniki ?
Oczywiście, że tak - ja nie widzę sensu w tym, żeby przepłacać za oryginały :)
Szczerze Wam polecam perfumy Nicole :)
Osoby ambitne, kreatywne lubiące perfumy zapraszam do Klubu Nicole, szczegóły  TUTAJ

http://www.nicole-cosmetics.com/klub_nicole_pl.html



6 komentarzy:

  1. Ja się nie załapałam do testów póki co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, być może trzeba troszkę poczekać bo jest zbyt duża liczba zgłoszeń :)

      Usuń
  2. Ja się nie załapałam do testów póki co.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego już o nich przeczytałam :) Rozmiarowo idealne do torebki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger