czwartek, lipca 28, 2016

Claresa - niemiecka jakość na naszym rynku.

Hej!

Nie tak dawno dotarły do mnie lakiery hybrydowe niemieckiej firmy Claresa.
Miałam możliwość przetestować dwa kolorki, base i top.
Kolorek o numerze 201 Brown Rabbit był w ostatnim czasie najchętniej wybieranym wśród klientek, czy Wam również bardzo się spodoba? :)
Zapraszam na post.

 
 1.Top
2. Base

Buteleczki są czarne, okrągłe jakie często możemy spotkać wśród lakierów zwykłych, jak i hybrydowych.
Pędzelek jest tradycyjny, nie za szeroki i nie za wąski, w sam raz. 
Konsystencja jest rzadkawa, ale nie wylewa się na skórki.
Krycie jest bardzo zadowalające, ja nałożyłam tylko 2 warstwy obydwóch kolorów i nie zauważyłam prześwitów.
Czarny kolor jest mocno nasycony, intensywny, utwardzałam go w lampie led tylko 30s. nie kurczy się i nie marszczy.
Jedyne co zauważyłam, to kolorek brown rabbit gdzieniegdzie lubi się skurczyć, zjechać z końcówki paznokcia.
 Na żywo wygląda jak mocno rozbielone kakao lub cappuccino, bardzo ładny, stonowany kolorek, pasujący do wszystkich stylizacji.
Na czarnym paznokciu zrobiłam dwie białe różyczki żelem 3D.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba moja propozycja :)

Jakość hybryd oceniam bardzo dobrze, długo utrzymują się na paznokciach, nie odpryskują, trzymają się do następnej stylizacji. Cena za 7ml jest przystępna, 26,99zł.
Claresa oferuje śliczne kolorki lakierów hybrydowych, na dzień dzisiejszy jest ponad 60 kolorków, może nie jest to dużo, ale cały czas się rozwija i poszerza swoją ofertę o kolejne kolory.
Jedyne co mi brakuje, to podstawowego koloru jakim jest biały, którego jeszcze nie ma, ale mam nadzieję, że już niebawem pojawi się w ofercie.

Zapraszam na oficjalną stronę Claresy, tam możecie sobie zobaczyć wszystkie dostępne kolorki i produkty - KLIK.
Na stronie FB dużo się dzieje, zajrzyjcie - KLIK.

Do 15.08 jest bardzo fajna promocja, można wybrać sobie 5 dowolnych kolorów za 80,99zł :)

http://vithea.pl/pl/p/Zestaw-promocyjny-lakierow-hybrydowych-3-2/1056

 Znacie firmę Claresa?
Jak Wam się podoba moje mani i kolorki?
Pozdrawiam :)
 

11 komentarzy:

  1. Ślicznie zrobione pazurki :) Kolorki dla mnie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Madziu, cieszę się że Ci się mani podoba :)Kolorki pasujące do wszystkiego :)

      Usuń
  2. ja używam na razie semialaca, ale chętnie te też bym poznałą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej marce...

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak ze zdejmowaniem hybrydy tej marki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnych problemów przy zdejmowaniu, pięknie schodzą pod acetonem :)

      Usuń
  5. Pięknie zrobione pazurki! Ja właśnie testuję ten sam kolor :) Jest dużo jaśniejszy niż na próbniku, ale to chyba lepiej. Pięknie się prezentuje i jak do tej pory nie ma żadnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)Cieszę się, że jesteś również zadowolona z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger