niedziela, lipca 17, 2016

VICTORIA VYNN - amerykańska nowość na polskim rynku.

Hej!

Nie tak dawno zostałam zaproszona do współpracy przez firmę VICTORIA VYNN, aby przetestować produkty tej marki.
Victoria Vynn oferuje nam hybrydy, żele, urządzenia i akcesoria do stylizacji paznokci.



 Victoria Vynn™ – amerykańska marka topowych produktów dedykowana stylistom paznokci.
Nowoczesne, trendowe formuły dają nieograniczone możliwości dekoracji, tworzenia stylizacji i zdobień, pracy z produktem w salonie. Tworząc kolekcje do stylizacji i pielęgnacji paznokci czerpiemy z najnowszych trendów stolicy światowego desingu i mody NYC.

Zapraszam do mojego świata.


itsme


W mojej przesyłce znalazły się dwa lakiery hybrydowe, tape bond, top, base, dwa żele nail art, klipsy do usuwania hybryd i top do żelu.
 Dzisiaj pokazałam Wam produkty jakie będę testować. W kolejnych postach pokażę Wam kolorki hybryd i żeli, którymi można wykonać fajne zdobienia.
Victoria Vynn ma również nowość, kremową hybrydę,  która bardzo mnie ciekawi i mam nadzieję, że uda mi się ją przetestować :) 
Producent obiecuje:
  • KREMOWY lakier hybrydowy
  • BEZPIECZNY dla paznokci i dłoni
  • BEZPIECZNY dla stylistki
  • Formuła BEZ DRAŻNIĄCEGO zapachu
  • KREMOWA KONSYSTENCJA o właściwościach samopoziomujących
  • 100% KRYCIA pierwszą warstwą koloru
  • Efekt GLASS NAILS – intensywny połysk aż do usunięcia stylizacji
  • SUPER TRWAŁY nawet do 4 tygodni
  • 3 STOPNIOWY: baza, kolor, top
  • Utwardzany w lampie LED już w 30 sekund
  • PĘDZELEK– włosie i jego długość specjalnie do lakieru PURE
  Jestem ich bardzo ciekawa, kolorki kremowe są śliczne :)
Ogólnie mamy grubo ponad 100 kolorów hybryd do wyboru o pojemności 8ml, czyli całkiem sporo.
Zapraszam również na FB Victoria Vynn - KLIK
http://victoriavynn.com/

O jakości tych produktów dowiecie się z kolejnego posta :)

Znacie produkty Victoria Vynn, czy jest to dla Was również nowość?
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Sama z chęcią bym je kupiła. Do tej pory byłam używałam lakiery hybrydowe amerykańskiej firmy CND Shellac :)
    U mnie na blogu wciąż trwa rozdanie, a w nim pomadka do ust Lancome. Zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna chcę przetestować kultowe Shellacki,jak narazie jest mi z nimi nie po drodze ;)Jak je oceniasz?

      Usuń
  2. Ja chyba do hybryd się nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola, czemu? Spróbuj, na prawdę świetna sprawa, jak spróbujesz być może nie wrócisz do zwykłych lakierów (mimo, że robisz piękne mani zwykłymi):)

      Usuń
  3. You have a fab blog! I just followed you on GFC #176 could you please kindly follow back? Let's support eachother & keep in touch!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger