wtorek, lipca 05, 2016

INDIGO - Moje małe zakupy.

Hej :)

Jakiś czas temu, zrobiłam małe zakupy w pobliskim salonie kosmetycznym produktów Indigo.
Większości z Was znana jest ta firma, mająca w swojej ofercie szeroki asortyment produktów do stylizacji paznokci.
Ja skusiłam się na te produkty.


Gel Polish (hybryda) - 29zł
Gel Brush ( żel w pędzelku ) - 25zł
Sugar Effect - 33zł
Pędzelek do zdobień Aguarelle Sting - 28zł
Pędzelek do zdobień Master Nail Art. 004 - 29zł
Pędzelek One Stroke III - 22zł
Pędzelek do żelu Diamond Brush dwustronny - 135zł

Jak widzicie kupiłam tylko jeden kolorek hybrydy na próbę, bo chciałam ocenić jakość, trwałość i ogólnie jak będzie mi się go nakładało.
Na zdjęciu zabrakło żelu sugar effect, zwyczajnie zapomniałam o nim ;) wybaczcie. 
Jest na zdjęciu z telefonu ;)

 
Żel w pędzelku kupiłam do tych samych celów co hybrydę, oczywiście wybór kolorów jest niesamowity i ciężko coś wybrać i się zdecydować na jeden tylko kolor z tak dużej gamy kolorystycznej jaką ma Indigo.
Pędzelki do zdobień wzięłam dlatego, że chciałabym się nauczyć różnych technik przepięknych zdobień np. sharm effect, one stroke czy zhostowo - jestem nimi totalnie zauroczona.
 Mam nadzieję, że spełnię swoje marzenie i się tego w najbliższym czasie nauczę :)
Na przyciemnionym zdjęciu chciałam Wam pokazać bardziej rzeczywisty kolor hybrydy, jest to taki nie do końca pomarańcz, jakby złamany różem w każdym bądź razie "żarówiasty", wiecie o co mi chodzi ;)
Na wzorniku zrobiłam ombre, połączyłam te dwa kolorki i całkiem fajnie się prezentują razem w tym połączeniu.

Mocie swoją ulubioną markę, jeśli chodzi o hybrydy?
Na których produktach lubicie najbardziej pracować?
Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Ja nie używam póki co hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak spróbujesz, myślę że przepadniesz :) super sprawa, ja już nie wyobrażam sobie życia bez hybryd :D

      Usuń
  2. Ale fajny letni neonek :) Ten pędzelek cieniutki wydaje się być idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny kolorek, bardzo letni, ślicznie wygląda przy opalonej skórze :)pędzelek jest bardzo cieniutki :)

      Usuń
  3. Osobiście bardzo lubię bardzo lakiery tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zbieram się z zamówieniem. Już mam upatrzonych kilka produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger