poniedziałek, lipca 11, 2016

SŁOWIANKA - upominki z pokazu, oraz opinia na temat lakierów hybrydowych.

Hej :)

W zeszłym miesiącu obiecałam, że za jakiś czas pokażę Wam jakie upominki dostałyśmy na pokazie nowości, który odbył się w Krakowie, pełna recenzja z pokazu  TUTAJ - od firmy Słowianka.
Będzie moje małe zdobienie zainspirowane z tego właśnie pokazu, a wykonane przez Panią Natalię Larinę, moja kopia oczywiście się nie równa, ale bardzo się starałam ;)
Zapraszam na post :)



Łopatka - 30zł
Pilniczek 150/150 -  7,50zł

Jak widzicie na zdjęciach, zostałyśmy hojnie obdarowane przez firmę Słowianka podczas pokazu nowości w Krakowie :)
W upominku znalazły się małe nożyczki, łopatka, pilniczek, folie złota i srebrna, top, base, i 3 lakiery hybrydowe w promocyjnych buteleczkach o poj. 13ml (normalnie poj.10ml), oraz próbka acetonu - płynu do usuwania hybrydy.
 Otrzymałam trzy lakiery hybrydowe, kolory pokazane są na wzorniku nr.051 piękny granat, 052 szary i 054 śliczna klasyczna czerwień :)
Do mojej stylizacji użyłam koloru 051, piękny, nasycony, granatowy kolor, ślicznie współgrał z granatowym brokatem.
Jeśli chodzi o samą hybrydę, buteleczka jest wąska, prostokątna, jak to w przypadku hybryd bywa, czarna z czerwonym trzonkiem. Pędzelek jest idealnie wyprofilowany, nie jest za szeroki ani za wąski. Bardzo dobrze i dokładnie się nim pokrywa płytkę paznokcia, nawet tego najmniejszego u ręki. 
Krycie jest bardzo dobre, u mnie wystarczyły dwie warstwy, aby uzyskać taki efekt jak na zdjęciach widać.
Nosiłam ponad dwa tygodnie tę stylizację i uwierzcie mi, że gdyby nie ten nieestetyczny odrost, nosiłabym jeszcze chyba ze dwa tygodnie, bez jakiegokolwiek uszczerbku.
Na co ostatnio zwracam uwagę, to jest to termin ważności po otwarciu hybrydy i tutaj jest w tej kwestii bardzo dobrze, bo aż 36mcy po otwarciu nic nam się z hybryda nie stanie i nie musimy się martwić, że straci ważność i będziemy musiały ją wyrzucić (zdążymy zużyć ją do końca).
Druga kwestia, która według mnie zasługuje na pochwałę, to TOP, nie dość że połysk jest fantastyczny przez cały okres noszenia hybrydy, to na dodatek nie musimy przemywać lepkiej warstwy dyspersyjnej cleanerem, która towarzyszy tego typu produktom. Jak dla mnie ogromny plus dla firmy, za taki bezproblemowy produkt.
Trzeci plus, to pojemność, która jest bardzo duża, bo aż 10ml/42zł (buteleczki promocyjne 13ml, były w tej samej cenie 42zł).
Podsumowując, na pewno warto zainwestować w te lakiery hybrydowe, dostaniemy bardzo dobrą jakość, trwałość, pojemność i dobrą cenę.
Mimo, że jest to młoda firma na naszym rynku, ale jak najbardziej godna polecenia :)

http://sklep.slowianka-nails.pl/
 
 Stylizację, którą próbowałam odtworzyć z pokazu, większość z Was mogła już jakiś czas temu zobaczyć na moim instagramie  KLIK,  oraz na moim fanpage  KLIK, na które serdecznie Was zapraszam :)

Dajcie znać, czy moja stylizacja Wam się spodobała, krytyka również jest mile widziana :)
Podobno trening czyni mistrza ;)

 Pozdrawiam :)
 

6 komentarzy:

  1. Pięknie pazurki zrobiłaś i śliczny jest ten kobaltowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, cieszę się że Ci się podoba, kolorek faktycznie jest fantastyczny :)

      Usuń
  2. Cudny masz mani piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się że Ci się podoba :D

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger