poniedziałek, września 26, 2016

Base One: Magnetic Chameleon 10; Cat Eye 05; Black Jack 37; Hybrydy - SILCARE. Nowy filmik YT.

Hej :)

Witajcie, ostatnio dotarła do mnie przesyłka od firmy Silcare Cosmetics-KLIK z takimi cudownościami jakie widzicie na zdjęciu poniżej :)
Cała przesyłka była dla mnie ogromnym zaskoczeniem, świetną niespodzianką :)
Tym bardziej, że żele kameleony jak i kocie oczko dopiero wchodzą na rynek i są nowością, zobaczcie jak się prezentują.
Będzie również filmik instruktażowy, zapraszam na post :)



Tutaj dobrze widać kocie oczko :):


Na zdjęciach tak dobrze tego nie widać, ale uwierzcie mi, pod różnymi kątami padania światła zmienia swój kolor, coś pięknego :) Do tego przykładając magnetyczną blaszkę, możemy tworzyć różne wzorki np. takie właśnie kocie oczka.
Najlepsze moim zdaniem efekty uzyskamy kładąc żel na ciemny podkład, tak jak ja to zrobiłam na czarnym żelu Base One Color Black Jack 37- KLIK, ale równie dobrze może to być każdy inny ciemny kolor.
Producent zaleca utwardzanie w lampie UV 2-3min, ja utwardzałam w lampie LED 1min i wszystko ładnie się utwardziło, bez jakichkolwiek problemów.
Drugi żel Base One Cat Eye 05 Jaguar- KLIK, jest mocno napigmentowany, wystarczą 2 cienkie warstwy położyć i krycie jest zupełne.
Na ten żel również możemy przykładać blaszkę magnetyczną tworząc wzorki, uzyskamy bardzo fajne efekty.
Żele są bardzo dobrej jakości, cena jest przystępna, kupimy je do 10zł za szt. do tego mamy do wyboru kilka wariantów kolorystycznych.
Na filmiku wszystko dokładnie Wam pokazałam, zapraszam do obejrzenia.
 https://www.youtube.com/watch?v=bqgl-UxtAVM


Tutaj podaję Wam linki do wszystkich produktów:


 Lakiery hybrydowe pokażę Wam w kolejnym poście :)
Zapraszam również na FB - KLIK ,
firmy Silcare Cosmetics.

Jeśli macie jakieś pytania, zapraszam do dyskusji w komentarzach.

Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Bardzo fajny efekt i piękne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wyglądają jeszcze lepiej, widać w pełni ten efekt kameleona :)O bransoletkach były posty, można zerknąć i zobaczyć je w pełni :)

      Usuń
  2. Ale efekty teraz można wyczarować na pazurkach :) U mnie niestety prostota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co rusz wchodzą nowości paznokciowe, oczopląsu można dostać,wszystko by się chciało mieć ;)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger