wtorek, września 20, 2016

Relacja ze szkolenia w Centrum Szkoleniowe Victoria Vynn - Krakowska Akademia Kosmetyczna.

Hej:)

Tydzień temu, a dokładnie 11 września brałam udział w szkoleniu, warsztatach o tematyce jesiennej, witaliśmy jesień na paznokciach.
Ogromne podziękowania kieruję dla Pani Ani z Centrum Szkoleniowe Victoria Vynn- Krakowska Akademia Kosmetyczna-KLIK i firmie Victoria Vynn- KLIK, za zaproszenie i za to, że mogłam w tak fantastycznych warsztatach wziąć udział :)
Zapraszam na relację.


Przygotowania do warsztatów:

 Na powyższych zdjęciach możecie zobaczyć tylko część prac instruktorów, są fantastyczne :)

Przywitanie wszystkich uczestników przez przesympatyczną Panią Anię i przedstawienie nam naszych dwóch, niezmiernie zdolnych i miłych instruktorek: Panią Krystynę Gawor i Magdalenę Serafin.


Zabieramy się do pracy ;)
Chłoniemy jak gąbki przekazywaną wiedzę i krok po kroku podążamy za instrukcjami od Pań szkolących ;)


Pani Ania dogląda jak nam idzie :)


Na zdjęciach widzicie, co tworzyłyśmy - była jesień, drzewa z liśćmi w barwach jesieni, były sowy, róże, oko krokodyla, jagody, biżuteria.... 


Zrobiłyśmy sobie pamiątkowe zdjęcie - Panie są mega sympatyczne, całe szkolenie było z dużą dawką śmiechu, żartów, super się pracowało :)

Otrzymałam certyfikat, który jest dla mnie bardzo ważny :)


Tutaj widać efekt moich prac na warsztatach:


A tutaj oryginalne prace Pań instruktorek :


Cóż mogę Wam dziewczyny powiedzieć, kolejny raz przekonałam się, że warto, naprawdę warto chodzić na takie szkolenia, warsztaty i w nich uczestniczyć, możemy bardzo dużo fajnych, przydatnych rzeczy się dowiedzieć.
Czasem nam się wydaje, że coś jest bardzo trudne do zrobienia, a tak naprawdę w rzeczywistości inaczej to wygląda.
Żałowałam tylko, że nie mogłam zostać do samego końca, wyniosłabym jeszcze więcej z tego szkolenia, ale to czego się nauczyłam jest i tak sporo :)
Jeśli jesteście z Krakowa, lub okolic zapraszam Was serdecznie do Centrum Szkoleniowe Victoria Vynn- Krakowska Akademia Kosmetyczna, organizowane są nie tylko szkolenia ze stylizacji paznokci, ale również depilacji, przedłużania rzęs i wiele, wiele innych - zajrzyjcie koniecznie na stronę Centrum Szkoleniowe Victoria Vynn- Krakowska Akademia Kosmetyczna - KLIK, tam wszystkiego się dowiecie, na pewno znajdziecie kurs, który Was szczególnie zainteresuje :)

http://www.kak.edu.pl/

Dajcie znać jak Wam się podobają moje prace, czy chociaż troszkę są podobne do oryginału ;)?

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Wow jakie cuda stworzyłyście :) musiało być super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to zasługa instruktorek :) Było super :)

      Usuń
  2. Ale piękne malowidła wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa takie szkolenie :) Dorotka wspaniale się rozwijasz i jesteś promienna jak nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, bardzo dziękuję :) Oj świetna sprawa z tym się zgodzę :)

      Usuń
  4. Zawsze warto w siebie inwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Też rozważam szkolenia z paznokci i przedluzania rzes w Krakowskiej Akademii Kosmetycznej. Ceny sa dość wysokie ale wydaje mi się że tam jestem w stanie nauczyć się wszystkiego od podstaw. Czy na prawdę warto isc na te kursy do tej Akademii?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger