piątek, września 09, 2016

VICTORIA VYNN - GEL POLISH NR.115 i 116, żel Build Gel COVER NUDE NR.04

Hej :)

Być może większość z Was widziała już na moim FB - Beauty & Nails zdjęcia kolejnych dwóch kolorków z najnowszej kolekcji Victoria Vynn Gel Polish o numerach 115 i 116, kto jeszcze nie widział, zapraszam na dzisiejszy wpis. Zobaczycie te kolorki na przedłużonych pazurkach żelem Build Gel Cover Nude Nr.04, również od Victorii Vynn.






Oba kolorki mocno mnie zachwyciły, numer 115 Rose Seashell jest jasnym, "brudnym" różem, o perłowym wykończeniu. W mojej stylizacji został użyty na dwóch paznokciach, jeśli chodzi o krycie, nie jest ono mocne, jeśli mamy jakieś przebarwienia na płytce, warto dać podkład i pokryć dwiema cienkimi warstwami. Jeżeli nie zależy nam na ukryciu przebarwień, trzy cienkie warstwy w zupełności wystarczą. Kolorek na żywo jest cudny, delikatny i do każdej stylizacji będzie pasował.
Kolor nr.116 Mauve Dance jest perłowym kakao. Zarówno ja, jak i moja modelka zakochałyśmy się w tym kolorku. Mimo, że nie jest krzykliwy i wyzywający, swoim urokiem przyciąga spojrzenia. Do przedłużenia paznokci użyłam żelu Build Gel Cover Nude o numerze 04, jest to jasny, mleczny róż, pięknie i bezproblemowo się nakłada. Idealny do frencha, babyboomera i innych stylizacji.


Jestem mega zadowolona z tych produktów, hybrydy bardzo długo się trzymają, cała stylizacja nosi się bez odprysków i innych niespodzianek, aż do kolejnego malowania, tylko ze względu na nieestetyczny odrost wymagają odnowy.
Polecam, warto poznać te amerykańskie produkty, może urzekną Was tak jak mnie? :D

http://victoriavynn.com/

 Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger