piątek, września 30, 2016

Gel Polish No. 119 RISKY WINE, VICTORIA VYNN.

Hej :)

Zobaczycie dzisiaj przepiękny jak dla mnie kolor z jesiennej kolekcji lakierów hybrydowych firmy, którą już dobrze mam nadzieję znacie VICTORIA VYNN - KLIK i jest to śliczne, klasyczne bordo No.119 RISKY WINE.
Ja uwielbiam takie kolory, wszystkie odcienie czerwieni, borda, fiolety czy śliwki - są dla mnie idealnymi jesiennymi kolorami.


  
Mój zachwyt absolutnie nie gaśnie, wręcz przeciwnie, z każdą kolejną stylizacją jestem coraz mocniej zakochana w hybrydach firmy VICTORIA VYNN- KLIK.
Mogę o tych lakierach pisać tylko i wyłącznie w samych superlatywach, pędzelki idealnie wyprofilowane, nie są szerokie ani grube, idealnie przylegają do płytki paznokcia, przez co fantastycznie się nimi maluje, nawet przy wąskiej czy małej płytce.
Lakiery są bardzo dobrze napigmentowane,  na zdjęciu widzicie paznokcie pomalowane dwoma cienkimi warstwami, przez co wyglądają one bardzo ładnie i naturalnie, a do tego brak prześwitów, smug przez mocną pigmentację krycie jest idealne. 
Nie musimy nanosić kilku warstw, przez co skraca nam się czas pracy, gdzie w  salonach jest to bardzo pożądane ;)
Polecam, gorąco polecam te hybrydy, trzeba samemu się przekonać jak są rewelacyjne w użyciu.
Poj. 8ml, cena 35zł, uważam że przy takiej pojemności cena jest bardzo przyzwoita, do tego dochodzi świetna jakość, więc wszystko jak najbardziej jest na plus :)

http://victoriavynn.com/

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie i kolor! Chętnie sama przetestowałabym te hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że Ci się podobają i kolor ;)Jak tylko będziesz miała możliwość przetestować, gwarantuję że się w nich zakochasz :)

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam styczności z hybrydami tej marki (pewnie dlatego, że w Azji są niedostępne) ale ten bordo kolorek wygląda idealnie na jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może i tam dotrą ;) Jak tylko będziesz miała okazję, warto zdobyć choć jeden kolorek na próbę :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger