poniedziałek, października 31, 2016

Cosmetics Zone, hybrydy 003, 135, 203, 033 - prezentacja kolorów i filmik You Tube.

Hej :)

Dzisiejszy wpis nie będzie zbyt długi, pokażę Wam tylko jakie kolorki ostatnio do mnie dotarły z firmy Cosmetics Zone- KLIK. 
Nagrałam filmik z tymi kolorami, zapraszam do oglądania, jeśli ktoś ma ochotę, to również do lajkowania i subskrybcji. Spełniło się również jedno z moich życzeń, w postaci pięknego stylografu, który od jakiegoś czasu mi się marzył ;)
Zapraszam na post :)


 Stylograf kupicie tutaj - KLIK.

Świetny przyrząd ułatwiający wykonywanie wzorów na paznokciach. Profesjonalne pióro do zdobień to gwarancja niepowtarzalnych wzorów, które do tej pory zarezerwowane były wyłącznie dla mistrzów stylizacji.
  
Stylograf służy do zadań specjalnych. Idealnie sprawdza się w technice One Stroke oraz gęstych kolorowych żelach. 
Stworzony został z myślą o stylistach ceniących sobie łatwość i szybkość tworzenia Nail Artu. Już nigdy malowanie cienkich linii nie będzie trudne. Przy pomocy stylografu z łatwością stworzysz niepowtarzalne zdobienia, które do tej pory zarezerwowane były wyłącznie dla mistrzów stylizacji. Wykonanie pięknych ornamentów oraz ultra cienkich linii przy pomocy stylografu staje się czystą przyjemnością.
Perfekcja każdej linii oraz grubości pozwala na wykreowanie rozmaitych kształtów oraz zdobień. 
Zapomnij o żmudnej pracy pędzlem, sięgnij po nowatorskie narzędzie i skróć swój czas pracy o połowę.
Aluminiowa rączka stylografu zapewnia wygodną aplikację farbki akrylowej. Zdobiona błyszczącymi kamieniami stanie się również doskonałą ozdobą salonu kosmetycznego.

Sposób użycia:
Do połowy stalówki nałożyć na stylograf rzadką farbę akrylową, akwarelową lub kolorowy żel.
Wykonać wzór na zmatowionym paznokciu, odczekać do całkowitego wyschnięcia.




Dopiero zaczynam moją przygodę ze stylografem, mam nadzieję, że jakieś wzorki uda mi się stworzyć i Wam pokazać, na pewno pojawi się filmik instruktażowy. Jeśli nie chcecie tego przegapić, zapraszam do subskrybcji mojego kanału :)

Dzisiaj pokażę tylko jak prezentują się poszczególne kolory, a już niebawem na moich paznokciach pojawi się piękny, bardzo jesienny, ciemno śliwkowy  kolor nr. 203 - oczekujcie kolejnego wpisu :)
A dziś zapraszam na filmik:

 


Pozdrawiam :)

 

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czerń i biel są klasyczne, brąz i śliwka spodobały mi się, dlatego je wybrałam :)

      Usuń
  2. Ale piękne kolorki. Jeśli miałabym wybierać ten naj to zdecydowanie wygrywa śliwka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Od dawna mi się marzył, mam nadzieję że uda mi się go odpowiednio wykorzystać :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię ich hybrydy :) Śliwkowy kolor jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich produkty. A nowe buteleczki są bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger