wtorek, października 11, 2016

Dolce Vita Nails, hybryda Nr.318 Valentine's Day - róż. Filmik YT.

Hej :)

Jakiś czas temu pokazywałam Wam przesyłkę od Dolce Vita Nails - KLIK.
Dzisiaj zobaczycie bardzo jeszcze wakacyjny, letni kolorek hybrydy o numerze 318 Valentine's Day - neonowy róż.
Niestety neony nie chcą oddać prawdziwego koloru podczas nagrywania filmików jak i robienia zdjęć, na żywo wyglądają troszkę inaczej.
Zapraszam mimo to na filmik i post ;)




  
Przetestowałam hybrydę Dolce Vita Nails w kolorze pięknego różu, fakt że jest to iście letni, bardzo wakacyjny kolorek - jednak mnie osobiście w niczym to nie przeszkadza i noszę go również jesienią i jeśli przyjdzie mi ochota na wspomnienia lata, będę go nosiła również zimą :)
Co do trwałości jestem bardzo zadowolona, jeśli tylko dobrze jest  położona wytrzyma spokojnie do kolejnej stylizacji, bez nieestetycznych odprysków.
Top NoWipe, czyli top bez przemywania lepkiej warstwy, jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, nie lepi się, nie trzeba go przemywać, co zaoszczędza nam mimo wszystko troszkę czasu i cleanera ;)
Ze zdjęciem hybrydy również nie ma problemów, wystarczy kilka minut trzymać w kompresie z acetonem i pięknie wszystko nam zejdzie bez problemu.
Oliwka do skórek o zapachu melona jest moją ulubioną oliwką, którą z miłą chęcią nakładam na przesuszone skórki, jest świetna, szczerze polecam :)
Nagrałam dla Was filmik, na którym do stylizacji użyłam tych produktów, które widzicie na zdjęciach, czyli Base, Top No Wipe, hybryda Nr.318 i oliwkę o pięknym, melonowym zapachu.
Zapraszam na filmik:




 Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger