poniedziałek, października 03, 2016

MASKA Z KERATYNĄ I OLEJEM ARGANOWYM - ARUAL.

Hej :)

Witajcie, lato odeszło już w zapomnienie... za oknami zrobiło się szaro, buro, iście jesienna aura zapukała w nasze progi.
Jest to ta pora roku, której jakoś nie lubię, nie znoszę zimna, pluchy, wietrznej i deszczowej pogody jaką nam serwuje jesień i wczesna zima :(
Ten przykry czas umilają mi kąpiele w gorącej wodzie i pięknie pachnące zabiegi. Po lecie czas również zadbać o nasze włosy, które często są narażone na promienie słoneczne, słoną lub chlorowaną wodę.
Mam dla Was bardzo fajną maskę do włosów, która pomoże doprowadzić włosy do dobrej kondycji -  MASKA Z KERATYNĄ I OLEJEM ARGANOWYM, ARUAL- KLIK.




MASKA Z KERATYNĄ I OLEJEM ARGANOWYM 200ml
 Profesjonalna maska z keratyną i olejem arganowym, która naprawia, odżywia, chroni i nadaje połysk włosom zniszczonym. 
Dzięki zawartej keratynie skutecznie rewitalizuje głęboko włosy, dając im siłę oraz witalność. 
Zawiera hydrolizowane białka pszenicy odpowiedzialne za naprawę tkanki skóry głowy, nawilżenie, połysk i elastyczność naczyń włosowatych włókna. 
Składniki aktywne tj. keratyna, olej arganowy, hydrolizowane białko pszenicy powodują, że jest to unikalny produkt, którego fantastyczne wyniki są już widoczne po pierwszym użyciu.
Cena: 39zł/ 200ml

Maska znajduje się w zakręcanym, białym, plastikowym, zakręcanym słoiczku. Pod zakrętką zabezpieczona jest dodatkowym, również białym i plastikowym wieczkiem, co jest bardzo wygodne i chroni przed niechcianym wydostaniem się choćby przez przypadek maski na zewnątrz.
Maska jest koloru białego, o średnio gęstej konsystencji. 
Wydobywa się bez najmniejszego problemu, ja uwielbiam kiedy odżywki lub maski są w takich słoiczkach, jak dla mnie są najwygodniejsze w używaniu.
Jeśli chodzi o zapach, jest bardzo ładny, świeży, nie jest nachalny, czy chemiczny. Przez pewien czas utrzymuje się na włosach.
Jest delikatna w dotyku i bardzo aksamitna, używam jej z wielką przyjemnością. Włosy chłoną jej zawartość, po spłukaniu są dobrze nawilżone, bez problemu się rozczesują, pięknie się układają i co najważniejsze nie obciążają włosów.
Moje zniszczone włosy są mięciutkie i milutkie w dotyku, szorstkość z powodu rozjaśniania zniknęła, jest bardzo dobrze, włosy odzyskały sprężystość, elastyczność i połysk.
Szczerze Wam ją polecam.
Kupicie ją tutaj - KLIK





Pozdrawiam :)

 

8 komentarzy:

  1. Może i na moje włosy po rozjaśnianiu podziałałaby pozytywnie :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam rozjaśniane, działa bardzo pozytywnie :)

      Usuń
  2. Tej nie znam ale muszę sobie coś kupić bo moja obecna dobiła dna. Wczoraj w Rosku przeglądałam czy jest coś ciekawego ale skusiłam się tylko na masło do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę ją wypróbować ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger