środa, października 19, 2016

Kolorówka, wygrana u De Facto :)

hej :)

Jakiś czas temu  Ania z bloga De Facto, na którego stronę serdecznie Was zapraszam - KLIK, organizowała konkurs w którym były do wygrania te oto kolorowe kosmetyki.




 Wygrana w konkursie bardzo mnie ucieszyła, zawsze jest miło kiedy niespodziewanie coś się uda wygrać :)
Tym bardziej, kiedy są to fajne kosmetyki ;)
Wszystkie są dla mnie zupełną nowością, do tej pory nie miałam jeszcze nic z tego co się tutaj pojawiło, produkty tych nie znanych mi firm dopiero poznam, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą.
Zapraszam Was do Ani bloga De Facto, gdzie poczytacie bardzo fajne recenzje kosmetyków, do tego Ania jest prywatnie bardzo miłą i sympatyczną dziewczyną :)
Aniu, z tego miejsca jeszcze raz bardzo dziękuję za wspaniałą przesyłkę :) 
Jeśli znacie któryś z kosmetyków podzielcie się swoimi wrażeniami, dajcie znać w komentarzach, który Was zachwycił i czy znacie te firmy?

Pozdrawiam :)
 

11 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger