sobota, stycznia 21, 2017

Niebieski Koralik i nie tylko, od NEESS :)

Hej!

Witajcie kochani. Ostatnio dopadła mnie grypa, z tego powodu nie było mnie tutaj jakiś czas.
Powoli będę nadrabiać zaległości, dziś jedna z nich, mianowicie zobaczycie zawartość przesyłki, jaka do mnie dotarła w grudniu, dzięki uprzejmości portalu BLOGmedia, który zaprosił mnie do przetestowania produktów marki NEESS i wyrażenia swojej opinii na temat tych właśnie produktów. Zatem zapraszam na post :)



W przesyłce znalazły się: Top, baza, primer, hybryda x2, cleaner, pilniki o różnej gradacji x2, pyłek holo i efekt syrenki, pędzel do różu, smycz i lizaczki na osłodę ;)

Do tej stylizacji, którą Wam zaprezentowałam, użyłam koloru nr.7556 o nazwie Niebieski Koralik ;)
Na środkowy palec położyłam pyłek holo, a na serdeczny efekt syrenki.
Zależało mi głównie na sprawdzeniu jakości hybryd, jak się będą zachowywały wtarte pyłki itd.
Powiem Wam, że hmmmm...........................
nie do końca wiedziałam czego spodziewać się po produktach marki NEESS, po pierwsze byłam ich bardzo ciekawa, ale z drugiej strony nie spodziewałam się czegoś rewelacyjnego.
Jednak marka Neess, bardzo, ale to bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, jakość jest naprawdę na wysokim poziomie, hybryda nie odpryskuje, nie odspaja się od płytki paznokcia, kolor nie blaknie, nie żółknie, pyłki nie ścierają się na końcówkach :)
Ale żeby nie do końca było tak kolorowo, to mogę jedynie mieć zastrzeżenia do opakowań, naklejek, które są tandetne, bardzo szybko się ścierają i za chwilę nie widać co jest napisane, nie wygląda to zbyt elegancko i myślę, że w salonie raczej by odstraszały, niż zachęcały do użycia ;)
Można również popracować nad lepszą pigmentacją, ja nakładałam 3 warstwy lakieru, a i tak  do końca nie mamy zupełnego krycia, być może inne kolorki są bardziej napigmentowane, tego nie wiem, ale może będzie mi to jeszcze dane sprawdzić ;) Jestem zwolenniczką bardzo wysokiej pigmentacji w lakierach hybrydowych, gdzie do zupełnego, pełnego krycia potrzebujemy góra 2 warstw.

Pędzelek do różu jest cudownie mięciutki, używanie go to sama przyjemność, dlatego również mogę go Wam polecić :)

Podsumowując, ogólnie jestem na duże TAK :)
Lakiery Hybrydowe - KLIK 
Neess - KLIK

Dajcie znać, czy znacie już produkty marki Neess, co o nich sądzicie?
Pozdrawiam :) 

4 komentarze:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger