wtorek, stycznia 31, 2017

Orphica - Pure, serum pod oczy.

Hej :)

Dzisiaj kochani przychodzę do Was  z bardzo ważną kwestią, mianowicie pielęgnacją naszej bardzo delikatnej skóry wokół oczu. Pomogą nam przeróżne kremy, emulsje czy serum. Dzisiaj będzie to produkt firmy Orphica ( Realash)- KLIK, którą myślę wszyscy znają :)




PURE – serum pod oczy – 15 ml



PURE to serum, dzięki któremu będziesz mogła kompleksowo zadbać o delikatną skórę pod oczami. Produkt intensywnie nawilża, świetnie odżywia i wygładza skórę. Perfekcyjnie dobrane składniki działają przeciwzmarszczkowo. Serum spłyca zmarszczki mimiczne i grawitacyjne oraz zapobiega ich pogłębianiu się. PURE poprawia także nawilżenie skóry, wzmacniając jej barierę hydrolipidową oraz chroni komórki przed działaniem wolnych rodników.
PURE intensywnie ujędrnia i regeneruje. Dzięki niemu zapomnisz o cieniach i opuchnięciach pod oczami. Serum poprawia także koloryt skóry i delikatnie ją rozświetla. Wystarczy tylko kilka kropel, aby Twoje spojrzenie nabrało blasku i świeżości!

Odsyłam Was również do wpisu, jak dbać o delikatną skórę wokół oczu - KLIK.
A tutaj możecie poznać opinie innych osób na temat tego produktu - KLIK. 

Serum znajduje się  w ślicznej, białej, szklanej buteleczce z pipetką, dzięki której nabieramy serum i w higieniczny sposób aplikujemy na skórę wokół oczu.
Taki sposób aplikacji najbardziej mi odpowiada, wydaje mi się, że jest najdelikatniejszy, na ściankach pipetki osadza się serum, który delikatnie rozprowadzamy na skórze pod oczami. Nie używamy do tego palców, no chyba że ktoś bardzo chce, ale wydaje mi się to zbędne.
Zapach jest śliczny, bardzo delikatny, który nie drażni.
Kolor serum jest biały, mleczny.
Używa się go z czystą przyjemnością, jak dla mnie jest bardzo wydajny, dzięki swojej aksamitnej, bardzo delikatnej konsystencji. Nanosimy odrobinę produktu, który rewelacyjnie się rozprowadza, nie pozostawia smug, szybko się wchłania, nawilża delikatną skórę w okolicach oczu.
Bardzo go lubię, obecnie jest moim ulubionym kosmetykiem, który stosuję pod oczy. Dobrze działa na moją skórę pod oczami, a niestety niektóre produkty potrafią mnie uczulić w tej okolicy. Wiadomo, moje zmarszczki nie znikną jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki, ale ten produkt bardzo fajnie nawilża okolice oczu i z miłą chęcią dokończę moje opakowanie tego serum :)
Polecam :)

 
 

12 komentarzy:

  1. Kurczę ja go nie znałam:) muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i jak najbardziej polubiłam :) Niestety już się skończyło. Teraz używam tylko krem z Sylveco oraz oleje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawie się prezentuje :) jak wykończę swój to będę się rozglądać za jakimś kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba idealny kosmetyk dla mnie, bo ostatnio moja skóra wokół oczu jest w opłakanym stanie.

    http://kamila-kwiatkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Uwielbiam wszelkie kosmetyki pielęgnujące okolicę oczu... rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam serum do twarzy z witaminą C marki Liqpharm. Pod oczy zazwyczaj używam tylko kremu. Może tym razem wypróbuję serum, tym bardziej że polubiłam taką formę kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego serum do twarzy :) oczywiście polecam, może się okaże Twoim hitem nr. 1:)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger