czwartek, stycznia 12, 2017

ZAFUL - śliczne śniegowce i złote pierścionki :)

Hej!

 Dzisiaj przychodzę do Was z bucikami typowo zimowymi, śniegowcami, które super sprawdziły się w te siarczyste mrozy. Zobaczycie również biżuterię, pierścionki, zamówiłam to wszystko w sklepie ZAFUL - KLIK.
Zapraszam na post :)




BUTY - KLIK

  
PIERŚCIONKI - KLIK

Jestem ogromnie zadowolona z bucików, powiem Wam nie spodziewałam się, że tak dobrze spiszą się podczas tak siarczystych mrozów jakie były u nas. Zakładałam grubszą skarpetę i spokojnie przy -25C nie odczułam tego zimna panującego na dworze.
Dodatkową zaletą była podeszwa, która się nie ślizgała na śniegu.
Jak tylko zobaczyłam te kozaczki, od razu mi się spodobały, szczególnie ten kożuszek, który jest jako ozdoba, dodaje im prawdziwego uroku. Muszę wspomnieć, że wnętrze butów jest również wyściełane cieplutkim kożuszkiem. Dla mnie, zmarzlucha spisały się wyśmienicie. I co najważniejsze, są mega wygodne, dlatego każdemu mogę je śmiało polecić :)
Ciekawe są również inne zestawienia kolorystyczne, zobaczcie może inny kolor tych bucików wpadnie Wam w oko :)

Jeśli chodzi o pierścionki, wybrałam je, bo mi się wzór spodobał :)
Możemy je dostać zarówno w złotym , jak i srebrnym kolorze. Rozmiar jest One Size, możemy je dowolnie nakładać w zależności na jaki palec nam pasują.
Wiadomo, nie jest to czyste złoto, ale jak do tej pory nic się nie dzieje, nie ściera, nie mam uczulenia, wszystko jest ok .

Sklep Zaful - KLIK
Buty - cena/KLIK
Pierścionki - cena/KLIK
Szal - cena/KLIK

Pozdrawiam :) 


4 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz :) Buty fajne na zimę, szkoda że nie jest to sztuczne futerko. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :)Buciki faktycznie mega cieplutkie i na zimę są super :)

      Usuń
  2. Buty wyglądają na mega ciepłe :) Zaful w ogóle ma fajne rzeczy w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są cieplusie :) Mają bardzo fajne rzeczy w ofercie, jest w czym wybierać :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger