sobota, stycznia 28, 2017

RoseWholesale - letnio, szara koszulka i śliczne kolczyki :)

Hej:)

Słoneczko kolejny dzień świeci, uwielbiam to :) Nie wiem czemu, ale zawsze mam wrażenie, że już za moment będzie piękna wiosna, a po niej cudowne, ciepłe lato :)
Dlatego przychodzę dziś do Was z letnią propozycją, ze sklepu Rose Wholesale - KLIK








Bluzeczka, którą wybrałam jest w kolorze szarym, ale dostaniecie ją jeszcze w innych wariantach kolorystycznych.
Tutaj nie musimy martwić się doborem rozmiaru, ponieważ jest w jednym One Size, jest dosyć szeroka, ale mnie to bardzo odpowiada, ponieważ fajnie zakrywa wszystkie niedoskonałości figury :) Jest dłuższa, spokojnie zakrywa biodra, materiał jest świetny, lejący, nie gniecie się. Jestem z tej bluzeczki mega zadowolona. Do tego ten fajny, dziewczęcy nadruk, chciałam dodać troszkę koloru, radości tej stylizacji, żeby nie było monotonnie, mam nadzieję że Wam również ta bluzeczka się spodoba :)

Kolczyki są troszkę w takim stylu vintage, mimo to bardzo mi się podobają. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się, że będą tak duże, ale zupełnie mi to nie przeszkadza, wręcz mnie to cieszy, bo lubię kiedy biżuterię widać :)Moim zdaniem będą pasowały do wielu stylizacji. Z wyboru jestem bardzo zadowolona.

Dajcie znać, czy Wam się podobają :)
Zapraszam do klikania w linki, z góry bardzo dziękuję :)

 Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Dobra stylizacja wszystko dobrze dobrane ze smakiem kolczyki z naszyjnikiem i bransoletką idealnie pasują do kolorowej wiosennej bluzeczki spodnie super a wszystko połączone z tymi szpileczkami i twoją osobowością zgrywa się wręcz idealnie aż chciałbym to oglądać codziennie. Wszystko pachnie świeżością, wiosną i słońcem. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki śliczne :) Bluzeczka też całkiem fajna :) Poklikałam w linki, powodzenia w dalszej współpracy :) Jak możesz kliknij u mnie na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wybór i super, że bluzeczka dostępna jest w sklepie w kilku kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, każdy może wybrać kolor jaki mu pasuje :)

      Usuń
  4. Teraz to już wgl mi się zachciało lata :d

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger