środa, maja 03, 2017

Stempel, blaszki, wzorki - Dobrarada.

Hej!
Majówka u mnie nie zachwyca pogodą, jest pochmurno, zimno i pada deszcz :( 
Chcę Wam dzisiaj pokazać kilka wzorków jakie można wyczarować za pomocą stempla, lakierów i blaszek.
Wszystkie produkty pochodzą ze sklepu Dobrarada/klik.
Zapraszam na post :) 



Linki do produktów:

 Dla przypomnienia podałam Wam jeszcze raz linki do wszystkich produktów, jakie otrzymałam do testów, żeby było Wam łatwiej i szybciej przejść do interesującego działu.
Wzorniki pomalowałam lakierami X-Hybrid 3w1, wzorki odbiłam przeźroczystym stemplem, najpierw malując blaszkę odpowiednimi do tego celu lakierami. Po odbiciu, przeniosłam cały wzorek na pomalowany lakierem wzornik.
Przyznam szczerze, że nie jest to łatwa sztuka i trzeba nabrać trochę wprawy, żeby dobrze nam to wychodziło. Kilka razy mi nie wyszło, ale później już było lepiej, nie można się zniechęcać, jak za pierwszym razem coś nam nie wyjdzie.
Ale myślę, że warto poświęcić troszkę czasu, bo efekt końcowy na pewno nas zadowoli :) 
Codziennie możemy mieć dzięki temu inny, wyjątkowy wzór.
Ja jestem zdecydowanie na tak.
Bez zdolności plastycznych mamy pięknie ozdobione paznokcie, motywami kwiatów, liści, zwierzą, koronek itd.
Zapraszam do sklepu Dobrarada/klik, znajdziecie tam cały, ogromny asortyment wszystkiego, co jest nam potrzebne do stylizacji paznokci.


Pozdrawiam :)

 

10 komentarzy:

  1. Ale ładne są te wzory, szczególnie na ciemniejszym tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na ciemnych wychodzą najładniej jeśli robimy jasnym lakierem wzorek, i na odwrót :)

      Usuń
  2. Ojj, uwielbiam różnego rodzaju wzorki! Świetnie wyglądają ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorki są śliczne. Chętnie widziałabym takie u siebie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez wychodzenia z domku, możesz takie mieć w parę minut i olśniewać pięknym mani :)

      Usuń
  4. Świetne produkty! Szczególnie podobają mi się wzory na okrągłych płytkach! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba przyznać że wzorki są cudowne :)pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. WOW! Tego typu zdobienie dosłownie skrada mi serce ♥ :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger