wtorek, maja 12, 2015

Moje Zakupy Nie Kosmetyczne - Stylizacja ;)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj o czymś czego jeszcze u mnie na blogu nie było - mianowicie pokażę Wam moje zakupy, które poczyniłam z mężem w weekend :)
Zakupy nie są kosmetyczne, co może odbiegać od całości bloga ale po zmianach jego wyglądu pisałam Wam, że nie wiem jakie jeszcze wpisy powstaną .
Jak widać zaczynają się nie tylko o kosmetykach i paznokciach :)
Mam nadzieję, że te zmiany przypadną Wam do gustu .

 Buty : Lasocki - cena 179,99zł
Torebka : Jenny Fairy - cena 99,99zł

W niedzielę pojechaliśmy z mężem do galerii na małe zakupy, zamysł był troszkę inny, ale skończył się na takich oto butach i torebce ;)
Miałam w planach coś w kolorze beżu, buty chciałam na grubszej szpilce i trochę zaokrąglonym nosku a wyszła cienka szpilka i wąski nosek ;)
Wybór był męża - a to jemu ma się podobać, czyż nie ? :) 
Torebka klasyczna, czarna .
Mnie się bardzo podoba kolor szpilek, koralowa czerwień :)
Dajcie znać czy podoba Wam się moja stylizacja ?
Pozdrawiam :)


15 komentarzy:

  1. Do bucików koralowe paznokcie i koralowa bluzeczka, jeansy obcisłe, torebeczka żakiecik czarny, delikatny makijaż i wypad z mężem na randkę Myślę że stylizacja ładna, sam dobierałem i nie tylko miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki są świetne. Kolor bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Coś mi się wydaje, że mój mąż ma niezły gust ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne, klasyczne zakupy ;) Buty piękne! Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam również i odwzajemniam :)

      Usuń
  4. Ulalalala :) Zakupy widzę bardzo udane , śliczny kolor bucików :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne butki :) ja poluje na sandałki letnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Coraz cieplej, sandałki na pewno się przydadzą :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)klasyka chyba nigdy nie wyjdzie z mody :)

      Usuń
  7. Świetne buty! Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger