poniedziałek, maja 11, 2015

Sally Hansen, Instant Cuticle Remover - Preparat do usuwania skórek, kultowy hit czy kit ?

Hej :)

Ten żel kupił mi mąż może ze 2mce temu :)
Od jakiegoś czasu, poszukiwałam czegoś co pomoże mi mieć ładne i zadbane skórki wokół paznokci .
Z rozrzewnieniem  oglądałam zdjęcia dziewczyn, ich paznokci i pięknych skórek wokół nich .
Zapragnęłam mieć również takie piękne - zaczęły się poszukiwania po necie, co pomoże mi takie osiągnąć .
Czy znalazłam swój ideał ?
Tego dowiecie się z dalszej części posta, zapraszam :)

Sally Hansen, Instant Cuticle Remover (Preparat do usuwania skórek)

Preparat rozpuszczający i usuwający w 15 sekund stwardniałe skórki wokół paznokci.
Skład: 
water, potassium hydroxide, butylene glycol, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, aloe barbadensis leaf juice, chamomilla recutita (matricaria) flower extract, camellia sinensis leaf extract, tetrasodium EDTA, dipotassium glycyrrhizate 
Poj. 29,5ml
Cena : ok.20-28zł


Przyznam Wam się szczerze, że nigdy nie umiałam za bardzo zadbać o moje skórki .
Moja pielęgnacja polegała na mechanicznym usuwaniu skórek, z patyczkami zawsze było mi nie po drodze .
Odkąd zaczęłam moją przygodę z lakierami hybrydowymi baczniejszą uwagę zwróciłam na skórki, ponieważ zdjęcia paznokci pokazują również z bliska skórki, a one jednak muszą być jak najbardziej idealne .
Szukałam preparatu, lub czegoś co zmieni całkowicie wygląd moich skórek .
Przeszukałam neta, wiele opinii na ten temat i moje myślenie na temat mechanicznego usuwania skórek całkowicie się zmieniło .
Zaprzyjaźniłam się z drewnianymi patyczkami :)
Jak się okazało jest wiele produktów i tańszych i tych droższych do usuwania skórek, przeczytałam wiele opinii i recenzji jeśli chodzi o żele, płyny - mój wybór ostatecznie padł na Sally Hansen .
Czy to dobry wybór ?
Absolutnie tak :)
Jak dla mnie okazał się najlepszy, mimo że nie sprawdzałam jak działają inne np. Eveline to wiem, że już nie chcę tego sprawdzać i zmieniać :)
Ten preparat zdecydowanie podbił moje serce i stał się moim hitem w pielęgnacji paznokci .
Teraz po kilkukrotnym użyciu moje skórki wokół paznokci wyglądają coraz lepiej .
Aplikacja jest dziecinnie prosta, nanosimy żel na skórki i czekamy no może nie te 15min, bo ja czekam ok. 1min i odsuwamy rozpuszczone skórki drewnianym patyczkiem, myjemy ręce ciepłą wodą z mydłem i koniec całej filozofii ;)
Wiadomo, że potrzeba troszkę czasu żeby nasze skórki doszły do ideału, ale w wypadku tego produktu wystarczy kilka aplikacji i jest o niebo lepiej .
Moje przestały już narastać na płytkę, z czego jestem mega zadowolona :)
Do tego jest bardzo, ale to bardzo wydajny na pewno starczy mi na wiele miesięcy używania .
Przy kolejnym mani zobaczycie obecny stan moich skórek po kilkukrotnym użyciu tego produktu .

Używacie tego żelu ? 
Czy macie swoje inne dobre i sprawdzone produkty do usuwania skórek ?
Dajcie znać, czy jesteście produktem Sally Hansen zachwycone tak samo jak ja :)
Pozdrawiam :)

Ooo, i moja kolekcja Semilaczków się załapała na zdjęciu - zabrakło tam 2 nowych kolorków, ale o tym wkrótce  ;)

2 komentarze:

  1. Kusi mnie ten produkt, zbiera same pochlebne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będziesz żałowała zakupu, fantastyczny produkt :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger