środa, maja 27, 2015

Bell Trio Eyeshadow Nr. 02 - Cienie Do Oczu :)

Cześć :)

Witajcie Dziewczyny .
Jakiś czas temu buszując po jednej z biedronek, natknęłam się na szafę z kosmetykami Bell .
Moją uwagę zwróciły potrójne cienie do oczu, skusiłam się na nr.02

TRIO Eyeshadow


Trójkolorowy cień do powiek


Niezastąpione trio do zadań specjalnych w postaci kremowo-pudrowych cieni do powiek sprawi, że nikt nie będzie mógł oderwać od Ciebie oczu!
Nowa technologia gwarantuje intensywność koloru, łatwość aplikacji i niespotykaną dotąd trwałość, zapewniając niesamowity efekt końcowy. 
Pigmenty cieni otoczkowane estrami oleju jojoba nadają formule cieni prawdziwie kremowy efekt.
Sześć paletek z niebanalnymi połączeniami kolorystycznymi pozwalają nadać oku pożądany kształt i głębię spojrzenia.

Cienie kupiłam raczej z czystej  ciekawości niż potrzeby ;)
Powiem Wam, że nie żałuję zakupu .
Cienie okazały się całkiem dobre .
Kremowa konsystencja i dobra pigmentacja sprawia, że świetnie się je nakłada na powiekę .
Nakładane bez bazy doskonale się trzymają cały dzień, nie ścierają i nie rolują - nawet przy mojej opadającej powiece :)
Jakość jest na prawdę zadowalająca .
W ofercie jest 6 wariantów kolorystycznych i każda znajdzie kolorki najbardziej Wam odpowiadające .
Zapłaciłam za nie coś około 12zł, dokładnie nie pamiętam ale za tą cenę warte są wypróbowania :)

Miałyście te cienie ? Jak je oceniacie ?
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Zaskoczyła mnie ta pigmentacja i kremowa konsystencja :) oczywiście na plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, po wyglądzie nie spodziewałam się że będą takie dobre - dlatego troszkę sceptycznie do nich podeszłam :)Miłe zaskoczenie :)

      Usuń
  2. Mi marzy się jakaś mała paletka z matowymi cieniami :) Lubię takie kolorki ale niestety fatalnie w nich wyglądam, wszystko przez moje duże cienie pod oczami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakryć cienie pod oczkami i wszystko będzie ok ;)))

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger