wtorek, maja 19, 2015

Nowości w Mojej Kosmetyczce - Zakupy :)

Hej Dziewczyny :)

Dzisiaj pokażę Wam moje małe zakupy kosmetyczne bez wychodzenia z domu ;)
Bez wychodzenia z domu dlatego, ponieważ były zrobione w ciemno przez neta z Allegro :)
Ponieważ do roska mam daleko, postanowiłam poszperać na necie czy czasem nie będzie rozświetlacza z Wibo do kupienia .
Szukałam na Allegro i oto co się ukazało moim oczom :)
Ktoś oferował ten właśnie rozświetlacz z Wibo + rozświetlacz z Lovely + trzy cienie do oczu z Miss Sporty a to wszystko za cenę 20zł .
A więc długo się nie zastanawiając kliknęło mi się "kup mnie, kup" ;)
I w ten oto sposób za dwa dni stałam się szczęśliwą posiadaczką tych pięknych perełek :)


1. Lovely Gold Highlighter
2. Wibo Diamond Illuminator
3. Miss Sporty 112 Amber
4. Miss Sporty 113 Classy
5. Miss Sporty 115 Whisper
6. Tusz do rzęs Oriflame - prezent od miłej znajomej :)

Miałyście któryś z tych produktów, jak się u Was sprawdziły ?
O moich odczuciach co do tych kosmetyków dowiecie się w kolejnych postach, na razie testuję :)

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Lovely przyjemnie rozświetla twarz :) Ja mam wersję silver ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ciepły odcień skóry, dlatego wydaje mi się, że ten gold jest dla mnie odpowiedni :) Jak będę miała możliwość to zobaczę sobie wersję silver :)

      Usuń
  2. Uwielbiam zakupy na allegro i czesto je poczyniam. Na prawdę fajne zdobycze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No tu udało Ci się kupić te kosmetyki chyba w jeszcze lepszej promocji niż w Rossmannie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger