niedziela, maja 03, 2015

Absolutnie Nie Kosmetycznie - Okulary :)

Hej :)

Dzisiaj witam Was majówkowo, absolutnie nie kosmetycznie ;)
Będzie szybciutko, króciutko w zasadzie zdjęciowo ;)
Pokażę Wam moje ostatnie nabytki, które kupiłam z potrzeby - okulary :)
A że nie mogłam się zdecydować, które ostatecznie wybrać - dla bezpieczeństwa, żeby "później nie żałować" kupiłam dwie pary :)


 Nie są jakieś wyszukane, ale w tym roku postawiłam na prostotę - choć z drugiej strony urzekła mnie ta kolorowa panterka i jak to u mnie bywa z moim chciejstwem "muszę je mieć" w taki oto sposób wylądowały u mnie w koszyku ;)
W końcu dałam za nie zawrotną sumę 15zł/szt ;)))
Zapewne na tych dwóch parach się nie skończy, być może jeszcze jakieś wpadną mi w oczka i będę musiała kupić ;)
Dajcie znać co o nich sądzicie - mnie się podobają :)

Pozdrawiam niedzielnie :)
Może wybiorę się dziś na rolki, a Wy co macie dzisiaj w planach ?



6 komentarzy:

  1. Piękna dziś pogoda to rolki mile widziane :) Przydałyby mi się jakieś fajne nowe okulary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje z zeszłego roku się połamały, więc z przymusu musiałam kupić nowe ;)

      Usuń
  2. Kiedyś rolki były moją obsesją;) teraz już nie. Okulary fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podobają mi się takie okulary, awiatorki, ale mam wrażenie że kompletnie nie pasują do mojego kształtu twarzy :( ale na kimś super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydawało, że są uniwersalne i wszystkim pasują ;)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger