piątek, maja 01, 2015

My Love 026 Semilac - Soczysta Czerwień :)

Hej, hej :)

Na majówkę zaszalałam z kolorkiem i wybrałam przepiękną, soczystą czerwień Semilac nr.026 o romantycznej nazwie My Love :)
Ta czerwień zawiera w sobie malusieńkie złote drobinki, które wyglądają jak pyłek .
Na żywo ten kolor jest po prostu obłędny, prezentuje się bardzo elegancko, kokieteryjnie, zmysłowo ...
Moich ochów i achów nie ma końca, uwielbiam czerwienie :)


Wybaczcie niedociągnięcia, trochę się śpieszyłam i nie do końca wyszło tak jak bym chciała - następnym razem muszę się bardziej postarać, żeby było równo ;)
Teraz pracuję nad skórkami, mam nadzieję że już niedługo doprowadzę je do perfekcji - do tego celu służy mi pewien preparat, o którym niebawem się dowiecie ;)
O ile w kolorku jestem zakochana, teraz słów kilka o moich spostrzeżeniach na temat samego lakieru i jego konsystencji .
W swojej kolekcji jak wiecie mam kilka kolorów lakierów hybrydowych Semilac o poj. 6ml - ten natomiast mąż mi kupił i jest w poj. 7ml .
Niby nic wielkiego, różnica tylko w poj. 1ml , ale o co mi chodzi ?
O konsystencję :)
Semilaczki 6ml są gęstsze, lepiej się rozprowadzają, po prostu są idealne do malowania - natomiast poj. 7ml już taka nie jest, jest rzadsza, spływa na boki, trochę gorzej się maluje .
Nie wiem, czy wszystkie kolory o tej większej pojemności są takie - jeśli macie doświadczenie z innymi kolorami czy też są rzadsze, to dajcie znać .

Lubicie czerwień na paznokciach ?
Pozdrawiam :)


12 komentarzy:

  1. Uwielbiam czerwień na paznokciach :) Coraz dłuższe masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie miałam takich długich, hybrydy w tym pomagają, paznokcie się nie łamią :-D

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam czerwień na paznokciach. A Twoje mają świetną długość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień jest bardzo kobieca :) Moje rosną i rosną dzięki hybrydce ;)))

      Usuń
  3. Witajcie Drogie Panie, mam do Was pytanie: jako expertki na ile byście wyceniły pracę nad paznokciami dla klientki, wiedząc że moja Kochana Dorotka w każdą pracę wkłada swoje serduszko, podchodzi do każdego wyzwania jak profesjonalistka, wkłada całą siebie w to co robi, wiecie na jakich produktach pracuje, bardzo proszę o wycenę. Pozdrawiam Was wszystkie i życzę udanej majówki.ps. Buziaki na antenie dla mojej Kochanej, Zdolnej, Utalentowanej żonki Dorotki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie są zrobione strasznie niechlujnie, brzydko to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście napisałam,że się spieszyłam i nie wyszło tak jak powinno wyjść .Prosiłam o wybaczenie tych nierówności, chciałam pokazać kolor a nie idealny mani.Być może inne moje prace Ci się spodobają, zapraszam do innych paznokciowych postów .Chciałabym zobaczyć Twoje prace jeśli można, proszę o link do strony gdzie mogłabym je zobaczyć,pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. "Anonimowy" stwierdził tylko fakt! Po co od razu się oburzać i prosić o prace innych. Zadbaj o to, żeby Twoje były coraz lepsze. Bardzo nieładnie odpowiadać tak złośliwie.

      Usuń
    3. Wyraziłaś swoje zdanie, więc moje mogę wyrazić również ja - więc o co tu chodzi. Coś złego jest w tym, aby poprosić kogoś o jego prace,czy to jest złośliwość z mojej strony?hmmm....bardzo dziwne. Obejrzyj sobie moje wszystkie prace i dopiero oceniaj, a nie uczepiłaś się jednej"ANONIMOWY"!

      Usuń
  5. a co masz na tych dwóch innych paznokciach? jak to zrobilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nieutwardzony kolor położyłam kropeczki z topu,które się rozlewają(pod czerwonym kolorem jest biały podkład)w ten sposób tworzą mozaikę.

      Usuń
  6. lepiej wcale nie malować niż to robić tak :/ krzywe paznokcie..skorki nie zrobione dlatego lakier na nie się wlewa...zle nałożony lakier.Kolor ładny paznokcie i wykonanie tragedia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger