niedziela, maja 17, 2015

Nowe Mani - Semilac 001 + 022 :) Komu Się Podoba, Łapka w Górę ;)

Hej Dziewczyny :)

W ostatnim poście zapowiadałam Wam, że szykuję nowe mani z moimi nowymi semilaczkami mięta 022 i biel 001 .
No i właśnie już jest, świeżutki i bardzo moim zdaniem wiosenny, kropeczkowy mani :)
Mnie osobiście bardzo się podoba a Wam ?
Komu się podoba, łapka w górę :)

 W poście o żelu do skórek Sally Hansen, pisałam Wam że przy kolejnym mani będziecie mogły zobaczyć w jakim stanie są teraz moje skórki .
Moim zdaniem, przez tak krótki okres stosowania tego żelu ( dosłownie użyłam go kilka razy ) ich stan bardzo się poprawił .
Ten preparat zostanie ze mną na długi, długi czas - jest rewelacyjny :)

A jak Wam się podoba moja nowa stylizacja ?
Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobiłaś paznokcie :) Bardzo lubię takie kolorki latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* Ja nawet nie wiedziałam, że takie lubię - ale prezentują się na żywo fantastycznie :)

      Usuń
  2. Pięknie to zrobiłas wyglada cudo lubie takie na lato bomba:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to zrobiłas wyglada cudo lubie takie na lato bomba:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to zrobiłas wyglada cudo lubie takie na lato bomba:-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger