sobota, czerwca 06, 2015

Pink Doll 033 + Gold Disco 037 Semilac :)

Hej :)

Dzisiaj pokażę Wam moją obecną bardzo letnią i wakacyjną stylizację lakierami hybrydowymi Semilac :)
Połączyłam dwa kolorki, śliczny róż Pink Doll ze złotem Gold Disco .


Mnie osobiście ta stylizacja bardzo się podoba :)
Aparat nie do końca oddał te kolorki, róż jest bardziej intensywny raczej neonowy i złoto bardziej błyszczące i świecące .
Chyba czeka mnie zmiana aparatu ;)

A Wy jakie macie kolorki na swoich pazurkach ?
Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Na żywo o wiele ładniej się prezentują :)

      Usuń
  2. Piękny kształt i kolorki również :) A jeśli ten róż jest bardziej neonowy, to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję moja droga :) Róż jest śliczny na żywo, jak będziesz miała gdzieś możliwość zobaczenia na żywo to myślę, że Cię urzeknie :)

      Usuń
  3. Ale cudeńka ;) Śliczne połączenie kolorystyczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Neonowe lakiery latem wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super mani, ten neon jest genialny, rzeczywiście na żywo prezentuje się jeszcze lepiej, nie dość, że dobrze wygląda, to jeszcze jest bardzo trwały i fajnie kryje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak,zdecydowanie na żywo jest dużo ładniejszy,aparat nie oddał dokładnie tego pięknego kolorku :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger