wtorek, czerwca 16, 2015

Moje Testowanie z Born Pretty Store :)

Hej, hej :)

Wiele osób z Was zna i kojarzy bardzo fajny sklep Born Pretty Store, w którym można znaleźć praktycznie wszystko zarówno do makijażu, stylizacji paznokci, po ubrania i różnego typu gadżeciki ;)
Co jest bardzo fajne w tym sklepie, to ogromny wybór wszelkiego towaru jak i sama obsługa sklepu jest na najwyższym poziomie - co się u nas niestety bardzo rzadko zdarza .
Pisząc do Born Pretty Store nawet po polsku otrzymamy błyskawiczną odpowiedź, fakt że już po angielsku ale mimo to absolutnie nie przeszkadza w bardzo dobrej konwersacji :)
Również sama przesyłka idzie do nas szybko i bezproblemowo .
Nawiązując współpracę mamy wspaniałą możliwość wyboru produktów, które chcemy przetestować .
Ja wybrałam sobie 3 produkty :

- zestaw 15 pędzli do stylizacji paznokci
- blaszkę to-05
- zestaw do stempli
+ gratis okrągłą blaszkę BP-40 :)


Wszystkie produkty dostaniecie w sklepie Born Pretty Store

http://www.bornprettystore.com/
Kto jest zainteresowany zakupami, na wszystkie produkty do paznokci wpisując kod MZSQ10 otrzymacie 10% rabatu - myślę, że warto skorzystać :)

 MZSQ10

1. Zestaw wspaniałych pędzli kupicie TUTAJ
2. Blaszkę to-05 kupicie TUTAJ
3. Zestaw do stempli kupicie TUTAJ
4. Blaszkę BP-40 kupicie TUTAJ

Z wybranych produktów jestem bardzo zadowolona jak również z samego sklepu, w którym jest przeogromny wybór .
Zachęcam Was do przejrzenia oferty sklepu Born Pretty Store, myślę że nie wyjdziecie z niego z pustym koszykiem :)
W następnym poście pokażę Wam zastosowanie w praktyce tego co wybrałam .

Zainteresowało Was coś szczególnie z tego co wybrałam ?
Znacie sklep Born Pretty Store, jak go oceniacie ?
Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Mam ten zestaw do stemplowania z BPS i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw wybrałaś :) Ja jestem bardzo zadowolona z ich pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam, współpracuję :) mają świetne płytki do stempli za całkiem przyzwoite ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten sklep i współpracuję z nimi od dłuższego czasu :) Właśnie czekam na kolejną przesyłkę. Mają bardzo fajne produkty do zdobienia paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger