piątek, czerwca 12, 2015

Orientana Ajurwedyjski Szampon Neem i Zielona Herbata .

Hej, hej :)

Dzisiejszy post będzie w tonacji naturalnej pielęgnacji włosów, zapraszam wszystkie włosomaniaczki i naturomaniaczki ;)
Jednym z nowszych produktów Orientany jest właśnie ten szampon Neem i Zielona Herbata .

Naturalny szampon do włosów na bazie roślin indyjskich stworzony według formuły ajurwedyjskiej. 
Nie zawiera SLS/ SLES, silikonów, parabenów, ani innych szkodliwych substancji chemicznych. 
Nie plącze włosów, nawilża je i odżywia. 
Do włosów z łupieżem.

DZIAŁANIE AKTYWNYCH SKŁADNIKÓW:
Amla- zapobiega wypadaniu
Reetha- naturalnie oczyszcza
Shikakai- zmiękcza i wygładza
Lodhra- chroni skórę głowy
Neem - zwalcza łupież
Zielona herbata - wzmacnia włosy
SKŁAD:
Pełny skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Palm Kernel/Coco Glucoside, Cocamidopropyl Betanine, Sodium Cocoyl Glutamate, Sapindus Mukurossi Fruit Powder, Melia Azadirachta Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Calendula Officinalis Extract, Terminalia Bellerica Fruit Extract, Glyceryl Oleate, Emblica Officinalis Fruit Powder, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Symplocos Racemosa Bark Extract, Acacia Concinna Fruit Powder, Ocimum Basilicum Herb Extract, Oryza Sativa Bran Oil, Zinc PCA, Polyquaternium 10, Decyl Glucoside, Hydrolyzed Sweet Almond Protein, Xanthan Gum, Tea Tree Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

Amla (Emblica Officinalis) - tradycyjnie stosowana w Indiach do pielęgnacji i wzmacnienia włosów. 
Wzmacnia cebulki włosów i zapobiega wypadaniu i rozdwajaniu się końcówek. 
Pielęgnuje skórę głowy, działając przeciwzapalnie i przeciwłupieżowo. 
Daje włosom gęstość i blask.

Reetha (Sapindus Mukurossi) - naturalna substancja czyszcząca i nabłyszczająca .

Shikakai - (Acacia Concinna) - oczyszcza włosy bez naruszania ochrony lipidowej i uszkodzeń. 
Wzmacnia cebulki włosa i pobudza wzrost. 
Zwiększa połysk, zmiękcza, wygładza włosy.

Lodhra (Symplocos Racemosa) - działa ściągająco i ochronnie na skórę głowy

SPOSÓB UŻYCIA:
Rrozprowadź szampon równomiernie na włosy, delikatnie je masując. 
Spłucz.
Poj. 210ml
Cena : 34zł

Szampon znajduje się w przeźroczystej, nie dużej  butelce z wygodnym zamknięciem typu klik .
Jak widzicie na zdjęciu szampon dodatkowo jest zabezpieczony przed wylaniem, przed pierwszym użyciem musimy usunąć to zabezpieczenie .
Ja osobiście uwielbiam takie rozwiązania, nie wszystkie firmy jeszcze to stosują, a szkoda ;)
Dlatego wielki plus dla Orientany za to, że o ten detal zadbała .
Jeden minus takiego lakowania jest taki, że kupując w sklepie nie mamy możliwości powąchania, sprawdzenia zapachu - czy nam będzie odpowiadał, czy też nie .
Jeśli chodzi o zapach, to w przypadku tego szamponu jak dla mojego nosa jest on bardzo intensywny i ziołowy .
Ale nie można się spodziewać niczego innego po naturalnym produkcie, który w swoim składzie ma takie ziółka ;)
Osobiście taki zapach mi absolutnie nie przeszkadza .
Kolor jest jasno bursztynowy .
Konsystencję ma żelowo - płynną .
Dobrze oczyszcza skórę głowy, dobrze myje .
Natomiast jeśli jesteśmy fankami olejowania włosów, to ten szampon u mnie niezbyt dobrze sobie radził ze zmyciem oleju z włosów .
Do tego celu jednak używajmy innego szamponu .
Szampon jest przeznaczony do włosów z łupieżem, ja nie mam tego problemu, więc u mnie ten szampon nie musiał spełniać tego zadania .
Jednak mojemu mężowi w dużym stopniu pomógł i jak najbardziej spełnił się w tej roli, łupież w dużym stopniu został usunięty .
Wydawać się może, że produkt jest o małej pojemności - jednak nic bardziej mylnego, jest bardzo wydajny starcza na długi czas .
Wystarczy mała ilość by umyć głowę, dobrze się pieni .
Włosy są miękkie, błyszczące, nie ma efektu "przyklapu".
Jeśli szukacie dobrego, w pełni naturalnego szamponu to zachęcam do wypróbowania :)
Kupicie go w sklepie Orientana klik - TUTAJ .

http://www.orientana.pl/


7 komentarzy:

  1. Szampon nie dla mnie, nie mam łupieżu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Orientana ma przyjemne kosmetyki i muszę się kiedyś skusić na coś do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon raczej nie dla mnie, ale z Orientany widziałam trochę kosmetyków, które mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również kuszą jeszcze inne produkty tej firmy :)

      Usuń
  4. Dobrze się sprawdza jeśli chodzi o łupież i przetłuszczające się włosy. Skład rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger