wtorek, czerwca 23, 2015

Płyn Pokrzywowy Do Pielęgnacji Włosów :)

Hej Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie o małym przyjemniaczku, który ma sobie radzić z przetłuszczaniem się włosów .
Czyli płyn pokrzywowy do pielęgnacji włosów w roli głównej :)

 
Płyn zmniejszający przetłuszczanie włosów. 
Zawiera naturalny sok z pokrzywy wzbogacony aminokwasami. 
Pielęgnuje włosy, zmniejsza ich przetłuszczanie, działa kojąco i odświeżająco na skórę głowy. 
Niewielką ilość płynu nanieść na włosy, a następnie wcierać w skórę głowy. 

Poj. 125 ml
 Cena ok. 3-5zł

Woda znajduje się w plastikowej, nie dużej, zielonej butelce .
Dozujemy płyn przez dziurkę .
Wygodne rozwiązanie, na skórę głowy wydobywamy w ten sposób tylko tyle płynu ile jest nam potrzebne do wtarcia .
Płyn ma za zadanie zmniejszyć przetłuszczanie się włosów i tu sądzę, że doskonale sobie z tym poradził .
Nie powoduje przyklapu włosów, ani tego żebyśmy po użyciu miały wrażenie tłustych, czy nie umytych włosów .
Ja stosowałam po myciu jako wcierkę .
Myślę, że przy dłuższym używaniu płyn dałby jeszcze dużo lepsze efekty i rezultaty np. przyrost baby hair :)
Jak będę miała możliwość zakupię więcej buteleczek, zrobię sobie zapas .
Jestem zadowolona z tego produktu i polecam, na pewno jest godny wypróbowania za te pieniądze :)

Miałyście , stosujecie taki płyn ?
Jak się u Was sprawdził ?
Pozdrawiam :)



8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może nie zwróciłaś na niego uwagi w sklepie :)

      Usuń
  2. Nie miałam ale za to bardzo lubię pić pokrzywę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam spray z pokrzywy ;) jak będzie okazja muszę go kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Także pierwszy raz widzę taki płyn i po Twojej recenzji chętnie go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z chęcią zakupię więcej produktów z pokrzywą :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger