piątek, czerwca 05, 2015

BeGlossy Majowe Pudełko :)

Cześć :)

Jeszcze nigdy nie skusiłam się na żadne pudełka, być może i tym razem również bym się nie skusiła jednak zainteresował mnie jeden kosmetyk i postanowiłam z tego powodu to pudełko BeGlossy zamówić .

Zobaczcie co było w majowym pudełku .


W majowym pudełku znalazły się :
1. Baza wygładzająca Dax Cosmetics
2. Krem pod oczy Olay
3. Woda termalna Vichy
4. Tonik do włosów Pantene
5. Żel antybakteryjny do rąk
6. Tusz do rzęs Benefit

Mnie osobiście najbardziej interesował tusz do rzęs Benefit, dlatego zamówiłam to pudełko ;)
Jestem teraz w trakcie testowania poszczególnych produktów z tego pudełka więc recenzje dopiero się 
pojawią .

Dajcie znać, czy zainteresowało Was coś szczególnie z tej edycji .
Czy któraś z Was również skusiła się na majową edycję BeGlossy?
Co sądzicie o tych pudełkach warto je zamawiać, czy raczej nie?
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. No to ja z niecierpliwością czekam na recenzję tuszu oraz wody termalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne kosmetyki, chetnie poczytam Twoja recenzje tuszu do rzes. Nigdy nie zamawialam takich pudelek, ale sa kuszace, wiec kto wie...
    Obserwuje z przyjemnoscia i zapraszam do odwiedzin mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje na pewno się pojawią :) Miło mi, witam Cię serdecznie :)

      Usuń
  3. O proszę! W moim przypadku akurat majowe pudełko było pierwszym, którego nie zamówiłam, ale może i dobrze bo tusz i woda termalna już kiedyś były - tusz wspominam bardzo miło, chociaż pamiętam, że ciężko było go domyć, natomiast woda termalna służy mi do dziś i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie skusił bardzo ten tusz, chociaż reszta też nie jest zła ;)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger