wtorek, czerwca 30, 2015

Stempelki,wzorki,blaszki - Born Pretty Store :)

Hej,hej :)

Nie tak dawno pisałam Wam o sklepie Born Pretty Store, który większość z Was już zna :)
Pokazywałam w poprzednim poście co wchodziło w skład mojej przesyłki .
Dla przypomnienia : dwie blaszki, zestaw pędzli, stemple.
Dzisiaj pokażę Wam moje różyczki zrobione zestawem do stempli i kilka wzorków, które wykonałam pędzelkami z tego właśnie zestawu .

  Na przedostatnim zdjęciu trampeczek wykonany również pędzelkiem z zestawu .
A na ostatnim wzorek zrobiony pędzlami z tego zestawu .
Często używam różnych pędzli, wszystkie są przydatne .
Musimy pamiętać, że każda blaszka ma na sobie folię ochronną, której praktycznie nie widać i możemy nieświadomie próbować odbić wzorek malując lakierem tę właśnie folię - i będziemy rozczarowani, dlaczego mi się nie odbija żaden wzorek ;)
W zależności jaką blaszkę wybierzemy, mamy do wyboru bardzo dużo motywów, wzorków .
Warto sobie wcześniej przećwiczyć odbijanie np. na kartce papieru, ponieważ nie zawsze one idealnie wychodzą .
Najlepiej nabrać troszkę wprawy przed nałożeniem na paznokcie .
Ja wykorzystałam do tego jak widzicie, zwykłe lakiery i spokojnie dały radę .
 Zachęcam Was do wypróbowania takiej metody zdobienia swoich paznokci, nie musimy mieć do tego żadnych zdolności a paznokcie będą ładnie ozdobione .
Wszystkie produkty dostaniecie w sklepie Born Pretty Store
http://www.bornprettystore.com/

Kto jest zainteresowany zakupami, na wszystkie produkty do paznokci wpisując kod MZSQ10 otrzymacie 10% rabatu - myślę, że warto skorzystać :)

http://www.bornprettystore.com/show.php?filter=new_arrivals&cid=268

 Zachęcam, zobaczcie sobie jak ogromny wybór jest w sklepie Born Pretty Store, nie tylko do paznokci - znajdziecie tam praktycznie wszystko :)

Pozdrawiam :)
  

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie próbowałam w ten sposób robić paznokcie.. Zazwyczaj są w jednym kolorze i koniec. Jestem leniuszkiem jeśli chodzi o te sprawy. :) Ale te blaszki wyglądają ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale superaśnie to wszystko wychodzi :) Też takie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, zapraszam - mogę Ci zrobić jakie tylko chcesz :)

      Usuń
  3. Lubię stemple:D Dzięki nim taka kaleka artystyczna jak ja może mieć coś fajnego na paznokciach :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie trzeba samemu się wysilać jeśli się nie ma zdolności ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie "wspomagacze ";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, przydają się kiedy nie ma się weny twórczej ;)))

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger