piątek, lipca 10, 2015

Przedłużane Hardem :)

Hej, hej :)

Dzisiaj coś, czego dawno nie było ;)
Wczoraj przedłużyłam sobie paznokcie preparatem o nazwie Hard Milk Semilac .
Dla porównania paznokcie przedłużyłam tylko na jednej ręce, żebyście mogły zobaczyć o jaką długość sobie przedłużyłam .


 Do tego celu użyłam :
Bazy Semilac
Hard Milk Semilac
Biały Semilac
Efekt syrenki z Indigo
Top Semilac
Formy

Frencz ze zdobieniem i syrenim pyłkiem, wydaje mi się że byłby fajną propozycją ślubną ;)
Jak dla mnie jest to eleganckie mani :)
Chcę sprawdzić jak długo Hard będzie się trzymał i czy jest  elastyczny, czy na prawdę ma właściwości zbliżone do tradycyjnego żelu :)
Moimi spostrzeżeniami na pewno się z Wami podzielę .

Dajcie znać, czy Wam się podoba mani .
Jeśli macie jakieś pytania, śmiało piszcie z chęcią na nie odpowiem :)
Pozdrawiam .


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  2. to niesłychane, że można tak przedłużyć paznokcie za pomocą lakieru, nie wiedziałam, że semilac ma takie cudo, zaraz zamówie tego harda :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie były twarde po przedłużeniu? Jak ja przedłużałam to wyginały mi się i odpadały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne nie mogę się napatrzeć lubię takie eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne nie mogę się napatrzeć lubię takie eleganckie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger