wtorek, lipca 14, 2015

BENEFIT COSMETICS They’re Real - Mascara.Czy mnie zachwycił kultowy kosmetyk?

Hej :)

Dziś ponuro i deszczowo u mnie mam nadzieję, że u Was piękne słoneczko świeci :)
Jakiś czas temu pisałam Wam o moim pierwszym zamówionym pudełeczku BeGlossy .
Dzisiaj będzie o produkcie, który znają myślę wszyscy, a który to znalazł się w majowej edycji BeGlossy .
Właśnie z powodu tego kosmetyku tylko i wyłącznie skusiłam się na to pudełko ;)
Jak widzicie po tytule, będzie o maskarze do rzęs They're Real .
Kto ciekawy efektów, czyta dalej :)
Zapraszam .....


 A tutaj efekt na moich rzęsach :


Co producent mówi o tej maskarze ?

Supertrwała maskara wydłużająca, podkręcająca i pogrubiająca rzęsy! 
Wyjątkowa silikonowa szczoteczka, będąca połączeniem standardowej szczotki z krótkimi i długimi igiełkami, dokładnie pokrywa tuszem wszystkie rzęsy,wydłuża je i podkreśla. 
Zaokrąglona końcówka świetnie maluje nawet najkrótsze rzęsy, podnosi je od nasady aż po końce.

Zastosowanie produktu :


Nałóż tusz na rzęsy za pomocą szczoteczki, zaczynając od ich nasady, w kierunku końców ruchem zygzaka.

Składniki : 

Water (Aqua), Paraffin, Polybutene, Styrene/Acrylates/Ammonium Methacrylate Copolymer, Beeswax (Cera Alba), Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, C18-36 Acid Triglyceride, Palmitic Acid, Stearic Acid, Triethanolamine, Vp/Eicosene Copolymer, Acacia Senegal Gum, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Tetrasodium Edta, Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Tocopheryl Acetate, Sodium Laureth-12 Sulfate, Glycerin, Potassium Sorbate, Sericin, Calcium Chloride, Sodium Hyaluronate, Tilia Tomentosa Bud Extract, Citric Acid, Bht, Sorbic Acid. [+/-: Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499), Ultramarines (Ci 77007), Chromium Oxide Greens (Ci 77288), Chromium Hydroxide Green (Ci 77289), Titanium Dioxide (Ci 77891)]. N° 05827/N


Tusz był próbką, nie był pełnowymiarowym produktem o poj.3g - tak jak widzicie na zdjęciu .
Po recenzjach pozytywnych na blogach i w necie, byłam bardzo napalona na ten tusz - myślałam, że da zniewalający efekt, że powali mnie na kolana i zakocham się w nim bez pamięci ;)
Efekty widzicie na moich rzęsach, jakie one są oceńcie sami .
Moim zdaniem nie jest to jakiś szał, daje efekt taki jak nie jeden tusz z drogerii ...
Szczerze mówiąc, cieszę się że był w pudełku i mogłam go przetestować, jeśli miałabym dać 129zł za niego to bym się nieźle wkurzyła, że wydałam tyle kasy na coś można powiedzieć przeciętnego .
Na plus oczywiście zasługuje fajna, silikonowa szczoteczka - jest taka jaką lubię :)
I cóż, nic więcej ....
Gdzie tu jest podkręcenie, wydłużenie i pogrubienie ?
No może przesadzam, jakieś wydłużenie lekkie jest ;)
Moim zdaniem jest to raczej wydłużający tusz .
Resztę oceńcie same i dajcie znać co sądzicie o tej maskarze.

Pozdrawiam :)


9 komentarzy:

  1. Efekt średni jak na tusz z wyższej półki cenowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję, że mi się tylko wydaje haha ;)

      Usuń
  2. Spodziewałam się czegoś lepszego po tuszu za taką cenę, jak widać nie warto inwestować szalonych pieniędzy w tego typu kosmetyk :) Widać, że rzęsy są ładnie rozdzielone i wydłużone, ale taki sam efekt można uzyskać używając maskary za 12 zł z rossmana :)
    Ale co tam, przetestować można, prawda? :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ania z bloga napiszę nam życie! :) Klik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzęsy prezentują się ok ale bez szału. Ogólnie pierwszy raz czytam o tym tuszu no i zapamiętam by się czasem na niego nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja byłam bardzo skuszona i już się wyleczyłam ;) Być może na innych rzęsach będzie się dosyć dobrze spisywał :)

      Usuń
  4. też mam tą miniaturkę i szczerze powiedziawszy lepsze rzęsy udaje mi się wyczarować z żółtym tuszem Lovely za dyszke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lovely jeszcze nie miałam okazji wypróbować jak będę w rosku, to muszę w końcu się na niego skusić :) Skoro daje lepsze efekty, to musi być następny w kolejce :)

      Usuń
    2. trzeba tylko poczekać aż trochę podeschnie, bo świeży trochę skleja rzęsy. Potem malowanie nim to poezja :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger