poniedziałek, lipca 06, 2015

Moje Zakupy w Sklepie Maurelii :)

Hej,hej :)

Lato w pełni, u mnie upały - myślę, że u Was tak samo :)
Dzisiaj pokażę Wam, jakie ostatnio poczyniłam zakupy w sklepie Maurelii.pl :)


Od lewej :

* Alexandre Marc - woda perfumowana damska 100ml

Na olejek skusiłam się, ponieważ włosy teraz lecą mi na potęgę, potrzebują wzmocnienia i regeneracji - mam nadzieję, że dobrze się sprawdzi i włosy przestaną wychodzić w zastraszającym tempie :)
Wody perfumowane Alexandre Marc I i II męskie są po prostu rewelacyjne - dziewczyny kupujcie je swoim partnerom albo polecajcie niech sami je kupują, zapachy fantastyczne a trwałość kilkugodzinna, ja i mój mąż jesteśmy nimi zachwyceni .
Mamy je już drugi raz i wiem, że nie ostatni - jest to nasz KWC :)
Czekamy na nowe zapachy AM, które mają się pojawić - wypróbujemy je na pewno :)
Pisałam Wam już na blogu zarówno o perfumach AM damskich i męskich, zapraszam do lektury KLIK i KLIK 
Rzadko mi się zdarza, żebym po raz kolejny sięgnęła po ten sam kosmetyk - tutaj wróciłam, więc coś to oznacza :)
Ostatnią pozycją jest samoopalacz .
Jak wiecie jestem totalnym bledzioszkiem i muszę się wspomagać takimi cudami, żeby nie straszyć w lato ;)

Dajcie znać, czy coś Was szczególnie z moich zakupów zainteresowało ?
Polecam sklep Maurelii, przemiła obsługa, expresowa przesyłka :)

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger