środa, lipca 15, 2015

HAIR JAZZ od Harmony Plus - Efekty 1,5mca Stosowania ....

Hej Dziewczyny :)

Czy obietnice producenta zostały spełnione ?
Kto jest tego ciekawy zapraszam na dalszą część posta :)


Włosy przed :


Włosy po 1,5mca stosowania :


Opis producenta :

Trzykrotnie szybszy wzrost włosów!
Czy wiesz, że dzięki naszym produktom włosy mogą rosnąć nawet trzy razy szybciej?
Produkty Hair Jazz przynoszą sukcesy naszemu instytutowi już od ponad 15 lat!
Hair Jazz — PRZYSPIESZ WZROST WŁOSÓW! 

Hair Jazz udziela gwarancji na 5 wyników:
  • Nawet trzykrotnie szybszy wzrost włosów,
  •  Bardziej miękkie i błyszczące włosy,
  •  Wyniki utrzymujące się przez wiele miesięcy,
  •  Wydajność sprawdzona i przetestowana na wszystkich rodzajach włosów,
  •  Wyraźne zmniejszenie się liczby wypadających włosów.
Wyniki badań klinicznych produktów Hair Jazz potwierdzają trzykrotnie szybszy wzrost włosów. W ciągu 4 miesięcy mogą one osiągnąć większy wzrost niż wcześniej w ciągu roku.
Nasze produkty sprawiają ponadto, że włosy stają się piękniejsze, mocniejsze i bardziej błyszczące.


Badania kliniczne
PROTOKÓŁ: Badania zostały przeprowadzone na reprezentatywnej próbie mieszkańców Francji i polegały na pomiarze wzrostu włosów każdego z pacjentów w okresie 30 dni.
Szczegółowe informacje na temat testów (w języku angielskim) można pobrać, klikając tutaj — http://bit.ly/HairBell-Clinical-Studies
Zgodnie z podsumowaniem wyników po 30 dniach:
  • Maksymalny wzrost wyniósł 4,5 cm.
  •  Średni wzrost próby wyniósł 2,9 cm.
Należy pamiętać, że zwykle włosy rosną ze średnią prędkością wynoszącą ok. 1,5 cm/miesiąc.
Kinetyczny test na porost włosów
Badanie przeprowadzone zostało przez niezależne laboratorium Spincontrol.
  
Szampon i odżywka są w identycznych stojących tubkach o poj. 250ml .
Oba produkty są zapieczętowane przed pierwszym użyciem .
Używałam zarówno szamponu jak i odżywki prze okres 1,5mca - na tyle oba produkty mi starczyły .
Szampon jest lejącej konsystencji w kolorze jasno niebieskim, przeźroczysty .
Natomiast odżywka jest biała o gęstej konsystencji .
Nie ma problemu z aplikacją zarówno szamponu jak i odżywki .
Jedyny mankament do którego mogę się przyczepić, to jest rozwiązanie ze stojącą tubką szamponu .
Przy tak lejącej konsystencji mamy murowane wylewanie się produktu, nie tam gdzie powinno .
U mnie w zakrętce zbierał się szampon - była cała uciapkana szamponem .
Lepiej było z odżywką, ponieważ była gęstsza .
Szampon na początku stosowania nie bardzo chciał się pienić, później było dużo lepiej .
Włosy były szorstkie, z czasem ta sytuacja się zmieniła na plus .
Jednak co zauważyłam, to fakt dużego zwiększenia wypadania włosów - po prostu leciały na potęgę :(
Kurację już skończyłam i widzę, że włosy wróciły do normy i przestały tak bardzo wypadać - na szczęście .
Przed stosowaniem produktów zmierzyłam długość włosów na grzywce miały 16,5cm ,po okresie 1,5mca - 19cm .
Łącznie zaobserwowałam wzrost 2,5cm ...
Przyznam się Wam szczerze, że bardzo po cichutku liczyłam na jakieś 4cm :)
Być może gdybym dalej kontynuowała kurację, moje mieszki włosowe byłyby bardziej pobudzone do wzrostu - może 1,5mca dla nich jest zdecydowanie za mało :)
Z chęcią używałabym dalej tych produktów .
Aktualnie trwa promocja na ten zestaw, za który zapłacimy 109zł a nie 135zł - KLIK
Zapraszam na stronę Harmony Plus, gdzie dostaniecie nie tylko te produkty .
Widzicie jakąś różnicę w długości moich włosów ?
Czujecie się skuszone tymi produktami?
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. teraz dużo słyszę o tym szamponie ;) jeśli faktycznie działa cuda na włosach chętnie i bez wachania go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie efekty są takie jak widać na zdjęciach, szału może nie ma takiego jak się spodziewałam - ale nie jest źle :)

      Usuń
  2. Włosy wydają się dłuższe, ale ja średnio wierzę w taki specyfiki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie to jest z tymi obietnicami producentów ;)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa jakby u mnie się sprawdziły te kosmetyki :) Szkoda, tylko, że takie drogie są, ale kto wie, może kiedyś kupię :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger