środa, maja 18, 2016

BADURA - botki, sneakersy niebieskie.

Hej :)

Dzisiaj kolejny post z cyklu moich nowości, zakupów które ostatnio zrobiłam. Tym razem są to botki niebieskie/granatowe firmy Badura.



 Botki 399,99zł
kolor: granat
wierzch: nubuk
podszewka: podszewka skórzana
wkładka: wyściółka skórzana
Wysokość obcasa: 9,5
Wysokość cholewy: 9,5

Są to moje najnowsze buty, zakupione całkiem niedawno ok.2 tyg temu w jednej z galerii. Szukałam wiązanych sandałków na szpilce, a wyszłam jak zwykle z całkiem innymi butami, czy tylko ja tak mam? ;)
Buty najpierw przeglądałam na stronie producenta, dopiero potem wybrałam się na zakupy. Jednak nie zawsze but, który nam się bardzo podoba w internecie, spodoba nam się również gdy go zobaczymy i przymierzymy na żywo. 
Przekonałam się kolejny raz, że but po prostu trzeba przymierzyć i zobaczyć jak będzie nam na nodze "leżał". Mimo, że mogą buciki być śliczne i bardzo nam się podobać, gdy założymy totalnie nie będą leżały i źle się w nich będziemy czuły.
A czasem jest tak, że jak tylko założymy czujemy, że jest to nasza druga skóra, że są tak wygodne, jakbyśmy chodziły na boso ;)
Tak było i tym razem w moim przypadku. Przymierzałam kilka par i te, które tak sobie upatrzyłam w necie i te które były wystawione w sklepie, nie wszystkie dobrze mi leżały. Dopiero kiedy przymierzyłam te niebieskie, poczułam że muszę je mieć, postawiłam na wygodę, na to coś co nam mówi "tak,to te". 
Ten model jest dostępny w kilku wariantach kolorystycznych, na stronie producenta możecie sobie zobaczyć inne kolory np. czarne, beżowe, szare czy te, które ja wybrałam, niebieskie.
Kolejny już raz wybrałam wysoki obcas bo aż 9,5cm, jednak są tak niesamowicie wygodne, że tej wysokości w ogóle się nie odczuwa. Stopa leży idealnie. Rozmiarówka jak to jest u polskich producentów jest taka, jaką faktycznie nosimy. Tak samo jest w przypadku firmy Lasocki.
Ostatnio przekonuję się do polskich producentów, nie warto niszczyć sobie stóp w chińskich butach, czasem warto uzbierać sobie pieniążki i kupić dobre buty, niż chodzić w brzydko pachnących i wykrzywiających nam stopy butach.

Co sądzicie o tych bucikach, podobają Wam się?
Wybrałybyście inny kolor?

Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

  1. Cudne :) To ja poproszę jeszcze zdjęcia Ciebie w nich :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, nie mam tak dużego lustra haha ;) a tak serio, to muszę o tym pomyśleć, aby stylizacje tak właśnie robić :)

      Usuń
  2. ekstra są, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że buciki nie tylko mnie się podobają :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te buty! Ostatnio kupiłam sneakers stylowe buty białe, które są moja ulubioną parą butów w szafie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sneakers buty białe ze skóry to jak dla mnie najwygodniejsze buty z całej mojej kolekcji. Nie dość, że pasują prawie do wszystkiego to są mega wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie nie ma wygodniejszych butów niż te. Niedawno na promocji dorwałam lekkie sneakersy damskie skórzane, które na pewno wykorzystam jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygodne sneakersy damskie skórzane powinna mieć w garderobie każda kobieta. Jak dla mnie to najwygodniejsze byty jakie do tej pory miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najmodniejsze sneakersy damskie skórzane to moje ulubione buty w szafie. Nie dość, że świetnie się prezentują to są mega wygodne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger