wtorek, maja 24, 2016

JOANNA, Ultra Color System - szampon i odżywka.

Hej!

Post dla wszystkich blondynek, które borykają się z żółtymi, kaczymi i bardzo niechcianymi blond włosami.
Wszystkie blondynki marzą o pięknym blondzie, bez tych koszmarnych żółtych tonów - jest na to sposób, tani i bardzo dobry, Joanna Ultra Color System, który niweluje, usuwa je w szybki sposób :)



Szampon zawiera składniki działające ochronnie i wzmacniająco na włosy. 
Formułę produktu wzbogacono o specjalny system koloryzacji, dzięki czemu już po kilkukrotnym zastosowaniu włosy zyskują blask i wymarzony odcień. 
 Szampon przeznaczony jest również do włosów siwych – doskonale odżywia połysk, przywraca naturalne piękno.
Wyjątkowa skuteczność:
  • Neutralizuje żółtawy odcień na włosach
  • Przywraca pełen blasku, platynowy odcień
  • Ułatwia rozczesywanie
  Przeznaczony do pielęgnacji włosów blond, rozjaśnianych i siwych. Działa ochronnie i wzmacniająco na włosy. Włosy zyskują blask i wymarzony odcień. Eliminuje żółtawy odcień na włosach, nadaje pełen blasku platynowy odcień, miłe w dotyku, dobrze rozczesujące się włosy. Pojemność 200ml.
Joanna Ultra Color System odżywka do włosów. Przeznaczona do pielęgnacji włosów blond, rozjaśnianych i siwych. Zapobiega elektryzowaniu się włosów i ułatwia rozczesywanie. Włosy zyskują blask i wymarzony odcień. Doskonale ożywia połysk oraz pozostawia włosy naturalnie piękne.

Od dłuższego już czasu noszę włosy blond, większość z Was o tym wie ;) 
Zawsze denerwował mnie żółty odcień, jaki pojawiał się po krótkim czasie od farbowania włosów. Odkąd pamiętam, zawsze podobał mi się i chciałam mieć chłodny, piękny odcień blondu, jednak moje włosy szły nie w tą stronę, w którą ja chciałam żeby szły. Po drodze im było z żółtymi tonami, musiałam jakoś temu zaradzić. Kiedyś słyszałam już o fioletowych płukankach, szamponach, odżywkach itd. jednak nie bardzo wiedziałam na jaką firmę się skusić i kupić produkty, które mi pomogą.
Po przeczytaniu kilku opinii w necie, postanowiłam spróbować z Joanną. Są to moje już kolejne opakowania, zarówno szamponów, jak i odżywek - stosuję je zamiennie z innymi kosmetykami do pielęgnacji włosów.
Powiem Wam, że nie znalazłam innych tak dobrych produktów, które niwelowałyby te żółte, niechciane tony. Jak dla mnie jest to duet idealny.
Szampon jest koloru ciemno niebieskiego, granatowo-perłowego o pięknym, bardzo przyjemnym zapachu zapachu.
Odżywka jest bardziej fioletowa, czy fioletowo-niebieska, ale już bez dodatku perły. Jest bardziej gęsta, ale również o pięknym i miłym dla nosa zapachu.
Włosy po użyciu obu produktów są mięciutkie, o chłodnym, platynowym odcieniu. Bardzo dobrze się układają i rozczesują. Zarówno szampon jak i odżywkę trzymam troszkę dłużej, po kilka minut na włosach, zanim spłuczę.
Ostatnio zrobiłam sobie zapas kupując po dwa szampony i dwie odżywki, jeden szampon udało mi się kupić w większej 400ml pojemności, odżywki nie dostałam w tej większej pojemności, a szkoda.
Jeśli borykacie się z niechcianymi, żółtymi i brzydko wyglądającymi blond włosami, możecie temu zaradzić kupując sobie ten zestaw. Wasz problem zniknie i będziecie cieszyć się pięknym, chłodnym blondem, zupełnie bez żółtych tonów.
Tym bardziej warto zainwestować, bo koszt tych kosmetyków wcale nie jest duży ok.6-7zł/szt. a efekt super :)

Macie swoje sprawdzone sposoby na te niechciane, kacze tony na włosach?
Sprawdzają się u Was fioletowe produkty?
Pozdrawiam :) 

14 komentarzy:

  1. Kosmetyki do włosów Joanny zupełnie nie zdają u mnie egzaminu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój stosunek do nich kiedyś był zdecydowanie obojętny :)Szkoda, że nie zdają egzaminu :)

      Usuń
  2. Przerabiałam i szampon i odżywkę... :) Szampon jest okej, przy okazji lekko pielęgnuje włosy. Zaś odżywkę musiałam trzymać dłuższą chwilę, żeby efekty były widoczne :) Ale mimo to, bardzo je lubię :) Oprócz tego, polecam też maskę Marion do włosów blond :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oba produkty trzymam po kilka minut :)Maski Marion nie znam, rozejrzę się za nią :)

      Usuń
  3. muszę polecić w takim razie znajomej ten duet, bo jej farbowane blondy też wpadają w żółte tony

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon mam ale nawet nie wiedziałam, że można też dostać odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety moje włosy nie polubiły się z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale muszę przyznać, że szampon ma niesamowity kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, piękny :) muszę taką hybrydkę znaleźć haha :) Madziu, to raczej szamponik dla Ciebie jak już zostaniesz blondynką :D

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger