czwartek, maja 05, 2016

ARUAL, nr. 36 Purple - Lakier do paznokci.

Hej :)

Witajcie kochani! Chciałabym Wam przybliżyć i poznać z chyba mało jeszcze znaną firmą na polskim rynku, jaką jest firma ARUAL. Zobaczycie dziś bardzo fajny lakier do paznokci o numerze 36 Purple.


ARUAL to hiszpańska firma z siedzibą w Barcelonie założona w 1949r. 
 Specjalizuje się w produkcji profesjonalnych produktów kosmetycznych i fryzjerskich.
Ciągłe inwestycje w badania i nowoczesne technologie pozwoliły rozwinąć się firmie i umocnić swoją pozycję na rynku profesjonalnych artykułów fryzjerskich i kosmetycznych w największych salonach w Europie, na Bliskim Wschodzi i w Ameryce Południowej.
Filozofia jaką wyznaje firma to doskonała jakość produktów i 100% satysfakcji klienta zapewnione przez dążenie do spełnienia stawianych wymagań oraz ciągłe doskonalenie.
Doskonała jakość i potwierdzona skuteczność produktów osiągana jest przez staranny dobór i selekcję składników używanych do produkcji kosmetyków. Kontrola procesu na każdym etapie produkcji oraz stała analiza fizyczno-chemiczna pozwala na uzyskanie niezmiennej jakości produktów.
Nowoczesny system produkcyjny jaki posiada firma pozwala spełniać surowe wymogi stawiane produktom przez klientów firmy. Dzięki doświadczeniu i wieloletniej tradycji w produkcji kosmetyków do włosów i ciała, firma ARUAL jest w stanie zapewnić pełną satysfakcję swoich klientów.

LAKIERY ARUAL
Lakiery do paznokci ARUAL zostały specjalnie zaprojektowane do łatwej aplikacji. 
Dwie główne zalety lakierów: wyjątkowo duża trwałość i szybki czas schnięcia lakieru, zostały osiągnięte poprzez zawartość żywicy akrylowej, która nadaje twardość, połysk i sprężystość. 

 Jakiś czas temu otrzymałam do testów ten oto lakier do paznokci o pięknym, ciemno fioletowym kolorze, który mogłam sobie sama wybrać, za co bardzo dziękuję firmie Arual :)
Jak widzicie na zdjęciach, kolor jest ciemny, fioletowy, intensywny wpadający w śliwkę. Jak dla mnie kolor jest przepiękny, ja osobiście bardzo lubię takie ciemne paznokcie. Kolor jest bardzo uniwersalny i pasuje praktycznie do każdej stylizacji.
Pojemność lakieru jest duża, bo aż 11ml. Buteleczka jest okrągła, spora z czarną nakrętką. Pędzelek jest idealnie wyprofilowany, nie za duży i nie za mały, bardzo dobrze się nim maluje. Lakier bardzo ładnie kryje już po jednej warstwie, nie pozostawia smug. Ja dałam dwie warstwy, lubię kiedy kolor jest intensywny. Szybko schnie, co jest ogromną zaletą. To co zawsze mnie denerwuje w lakierach, to odciskanie poduszki po nocy na paznokciach, powiem Wam że tego problemu tu nie ma, nic się nie odciska :)
Lakier trzyma się u mnie bez odprysków 3dni. Powiem Wam, że tak ładnego połysku nie widziałam na zwykłych lakierach jaki daje ten. 
Wiecie, że jestem ogromną fanką i zwolenniczką lakierów hybrydowych, jednak od czasu do czasu daję odpocząć swoim paznokciom i wtedy używam zwykłych lakierów i ten jest dla mnie ideałem, bardzo go lubię i Wam szczerze polecam.

Arual, to nie tylko lakiery do paznokci, ale również kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów.
Zapraszam na stronę sklepu - TUTAJ.
Lakier purple, lub inne kolory kupicie - TUTAJ.
FB sklepu - TUTAJ.

http://www.e-arual.pl/

Jak Wam się podoba kolorek ?
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Kolor przepiękny i głęboki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Co do lakieru to kolorek super. I fajnie, że jakość idzie z nim w parze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger