wtorek, maja 10, 2016

Arual, piękny kolor - PURPLE i delikatne zdobienie.

Hej :)

Kolejny, piękny, ciepły, słoneczny i majowy dzień się zapowiada :)
Ostatnio pokazywałam Wam lakier i kolor, który mnie zauroczył od pierwszego pomalowania :)
Jest to lakier do paznokci firmy Arual nr.36 o nazwie Purple.

  
Nie mogłam się oprzeć, aby Wam pokazać jeszcze raz ten piękny lakier do paznokci :)
Zrobiłam na jednym palcu bardzo delikatne zdobienie srebrno - szarą farbką do zdobień.
Zdobienia można wykonywać na wszelakie sposoby i wszystko zależeć będzie tylko od Waszej inwencji twórczej.
Można pomóc sobie zestawem do stemplowania i w ten sposób ozdobić pięknie paznokcie, nawet bez jakichkolwiek umiejętności plastycznych w tym kierunku :)
 Ja z mojej strony mogę Was tylko zachęcić, do wypróbowania tych na prawdę świetnych lakierów.
Dostaniecie je TUTAJ.
Polecam :)

http://www.e-arual.pl/

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger