piątek, maja 27, 2016

Farbki akrylowe, pędzelek #0, wzornik i wzorki - zakupy.

Hej :)

Witajcie w ten długi weekend :) Dzisiaj pokażę Wam moje ostatnie, małe zakupy jakie zrobiłam na allegro. Jest to wzornik kwiatuszek (10szt.), pędzelek do precyzyjnych zdobień #0, oraz farbki akrylowe 12szt.



Pędzelek #0 - 23,90zł
Wzornik kwiatuszek 10szt. - 14,90zł
Farbki akrylowe 12szt. - 26,90zł

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych zakupów. 
Farbkami bardzo fajnie się maluje, kolory są śliczne, mocno i  dobrze napigmentowane.
Wzorniki dopiero muszę napełnić nowymi kolorami. Jakiś czas temu wszystkie moje Semilacki sprzedałam, dlatego zrobiło się miejsce na inne firmy. 
Jakich firm polecacie hybrydy? Jakie u Was się sprawdziły? Mnie akurat Semilac nie uczulił, ale słyszałam że wiele osób skarżyło się na uczulenia po nałożeniu tych właśnie hybryd.
Dajcie znać, czy Wam się podobają moje pierwsze wzorki farbkami akrylowymi :)
Pokażcie swoje wzorki jeśli tworzycie coś na pazurkach :)
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Zdolniacha :) Przydałby mi się taki pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Mnie też jeszcze kilka pędzelków brakuje :)

      Usuń
  2. ale super zdobienia :D ja nie mam takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) staram się, ale do perfekcji dużo mi jeszcze brakuje ;)

      Usuń
  3. Jakie ładne zdobienia :) nie wiem czy mi się trafiły felerne czy takie wzorniki są jednorazowego użytku? Kiedyś miałam z innej firmy i jak chciałam zmyć lakier, to ten plastik też się zaczął rozpuszczać od zmywacza :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiesz co, nie wydaje mi się żeby były jednorazowego użytku :0... Ja stosuję do hybrydy i nie ściągam ich ze wzornika, dlatego się nie wypowiem na 100% jak wzorniki się zachowują po zmyciu lakieru :)

      Usuń
  4. Naprawdę ślicznie wyszły Ci te zdobienia. Dlaczego sprzedałaś Semilaci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pisałam po części w poście dlaczego :)Było kilka czynników, chcę poznać inne firmy, porównać, znaleźć lepszej jakości hybrydy, lubię zmiany :)

      Usuń
  5. Great blog!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger