wtorek, maja 10, 2016

Zakupy - Lasocki, Jenny Fairy czyli ccc.

Hej :)

Nie tak dawno pokusiłam się o małe zakupy w CCC.
Jak to zwykle u mnie bywa, poszłam po coś innego, a wyszłam z całkiem czymś innym ;)
Tym razem postawiłam w stylizacji na kolor beżowy, o dziwo nie wybrałam tym razem czerni.


 Buty 249zł
Torebka 119,99zł
Szal 15zł

Od jakiegoś czasu staram się kupować trochę lepsze gatunkowo rzeczy, żeby jakiś czas mi posłużyły.
Kilka lat temu kupiłam moją pierwszą parę butów Lasocki, miłość jaka się od tamtej pory zrodziła trwa do dziś.
 Jakość i trwałość butów mnie bardzo zadowala, noga się nie poci, nie czuć przykrego zapachu spoconych stóp.
Nie ma co się oszukiwać, jeśli ktoś kto nas odwiedzi i wyjmie stopy z butów, niestety nie jest to miły zapach, w którym z chęcią spędzimy dłuższy czas.
 Żadna z par, które posiadam, bądź posiadałam nie trafiła do reklamacji, po prostu nic się z nimi nie działo.
Absolutnie jak na razie nie mogę się do niczego przyczepić.
Kupiliśmy te buciki razem z mężem, obojgu nam się od razu spodobały.
Obawiałam się troszkę, tak wysokiego obcasa, ponieważ nie jestem przyzwyczajona do chodzenia na wysokim obcasie, preferuję raczej płaskie, a szczególnie adidasy.
Mimo moich obaw, but jest niesamowicie wygodny, szybko opanowałam chodzenie na wysokim obcasie i uważam, że są mega wygodne, a do tego pięknie się prezentują.
Torebka została wybrana kolorystycznie, choć nie tylko.
Zadecydowała o wyborze również wielkość tej torebki, która jest spora, spokojnie format A4 się pomieści.
Jest prosta, elegancka i bardzo pojemna, a takie najbardziej lubię i dobrze się w takich czuję.
 Szal, komin czy jak kto woli apaszka, była kupiona w jakimś sklepiku.

Jak Wam się podobają moje zakupy?
Gdzie najczęściej kupujecie buty i torebki?
 Macie swoje ulubione marki?
Pozdrawiam :)



12 komentarzy:

  1. Śliczne są te buciki ♥ torebka też bardzo ładna, super kolor:)

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne i bardzo wygodne, a to u mnie liczy się najbardziej :)Dziękuję :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :) Mnie również :)

      Usuń
  3. Torebka bardzo ładna, buty zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny zestaw, już widzę jak pięknie w tym się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo się podoba :* chociaż wcześniej gustowałam w ciemnych kolorach, zawsze przeważała czerń :)

      Usuń
  5. Ja uwielbiam buty Lasockiego :). Fajnie też że można już kupić ja na https://www.eobuwie.com.pl/ bez wychodzenia z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JA też bardzo lubię Lasockiego mają porządne buty nawet niedawno jak chciałam znaleźć ładne baleriny do sukienki to oglądałam też w Lasockim w CCC u nas ale niestety nie było rozmiaru i ostatecznie swoje idealne piękne baleriny na okres wiosna, lato i trochę jesieni znalazłam na https://mybaze.com/pl/inspiracje-eleganckie-baleriny-do-sukienki i jestem bardzo zadowolona z wyboru. Beżowe, bardzo podobne do tych z Lasockiego ale chyba nawet ładniejsze niż wtedy co wypatrzyłam :) No i mój rozmiar 41 był dostępny... Nikomu nie życzę tak dużych stóp. jest mega problem z butami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Excellent blog you've got here.. It's difficult to
    find high quality writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you!

    Take care!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for your personal marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you can be a great
    author. I will be sure to bookmark your blog and will eventually come back very
    soon. I want to encourage one to continue your great work, have a nice evening!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger